Hoi, ben gister bij de verloskundige geweest en was zo blij dat alles goed was, dat ik vergeten ben hoe het komt dat ik vrij regelmatig last van een soort druk om mijn ogen. Alsof ik lang gehuild heb of zo, of veel te lang tv gekeken heb. Nu ben ik nog maar een anderhalf uur op, maar het voelt echt niet fijn. Mijn ogen doen gewoon zeer. Mijn bloeddruk was gister goed, allen de bovendruk was hoger dan wat ik eerder steeds had (gister 140/70). Wel ben ik al 4 weken niet 100% fit. Het begon met een griep/ allergie aanval. Was een weekje thuis gebleven, want had 5 dgen verhoging. Daarna ging het beter, maar de verkoudheid ging niet helemaal weg. Na een week begon ik te kuchen, sinds afgelopen weekend hoest ik vreselijk, en vanochtend ben ik ook weer heerlijk verkouden. Jippie. Moet ik toch nog weer terug naar de HA? De vorige keer had ik een vervangster, die het geloof ik nogal onzinnig vond dat ik kwam, moest gewoon uitzieken. (heb wel neusspray tegen de allergie gekregen) Oh ja, ben vandaag 27w zwanger, maar misschien hebben mijn klachten wel niks met de zwangersschap te maken .... Alvast bedankt voor jullie reactie! Brigitte
Hi brigitte, Je zou een voorhoofdholte ontsteking kunnen hebben, goed stomen! probeer 3 keer per dag. Is het vrijdag nog niet minder ga dan naar je huisarts! Imke