Ontzettend slecht slapen

Discussion in 'Gezondheid' started by Nenci, May 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nenci

Nenci Lid

May 7, 2008
    49
    0
    0
    Hallo.

Ik slaap zo slecht. Als ik s'avonds naar bed ga ben ik zo vertrokken maar s'nachts moet ik standaard altijd naar de w.c , en als ik dan weer verder probeer te slapen lukt het niet. Ik ben nu dus ook maar van ellende om kwart over vijf opgestaan.
    Hebben meerde mensen dit? Ze zeggen ook altijd dat je in het begin van je zwangerschap ontzettend moe bent maar dat heb ik niet ondanks mn weinige slaap.

Gr Nancy.

2. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik was vanochtend ook om 6 uur wakker maar dat komt doordat onze hond in de war is door het licht 's ochtends en dus op dat tijdstip begint te piepen en blaffen :confused: Heel fijn ;)

3. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ik heb ook zo'n periode gehad, alleen lig ik alweer een tijdje iedere nacht knock-out in bed (als ik geen last heb van maagzuur)..

4. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

Jun 30, 2007
    2,199
    0
    0
    Antwerpen
    in het begin sliep ik een gat in de dag, maar nu ik tegen het einde loop slaap ik veel minder en heel slecht.
    Aan het einde hoort dit er een beetje bij maar aan het begin heb ik het nooit gehad.

5. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Haha ons lichaam is gewoon alvast aan het wennen aan de gebroken nachten die eraan zitten te komen. Ik word ook steeds wakker, door mijn zere rug, omdat ik dorst heb, moet plassen of de kat die opeens besluit een serenade te brengen aan zijn geliefde bedienden. Tja, het is gewoon over met de rust, nog voor de beebs er zijn ;)

6. sjudith

sjudith VIP lid

Dec 19, 2007
    13,031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ik kan dus ook niet meer uitslapen :(
    Soms ben ik om 4 uur klaar wakker!
    Sowieso verga ik van de rugpijn als ik wakekr word!
    En ik denk ook dat het een voorbereiding is op straks :)

7. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

Jun 30, 2007
    2,199
    0
    0
    Antwerpen
    Dit zou best eens waar kunnen zijn , volgens mij weet de natuur wel dat vrouwen voorbereid moeten worden op dit soort dingen :)

8. joyce30

joyce30 Actief lid

Aug 7, 2007
    339
    1
    0
    contactverzorgende
    Ik sliep voordat ik zwanger was goed .Nu slaap ik wel goed in maar ,wordt regelmatig wakker .Eigenlijk omdat ik naar de wc moet .
    De laatste tijd kan ik veel mijn draai niet vinden ,zeker niet met het warme weer .
    Vroeger kon ik ook uitslapen .Sinds mijn zwangerschap ook niet meer .

9. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    4,849
    0
    0
    Je bent zwanger. Dit is een bekende zwangerschapskwaal. Ik heb het dus de hele zwangerschap door. Kan mij geen enkele nacht herinneren dat ik doorsliep. Het went blijkbaar, want ik ben nog niet doorgedraaid.

groetjes

10. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Hier ook om 10.30 naar bed dan kom ik er om ongeveer 02.30 uit om te plassen. dan val ik wel weer in slaap, maar om ongeveer 06.00 ben ik weer wakker en kan ik niet meer slapen.

11. Nenci

Nenci Lid

May 7, 2008
    49
    0
    0
    Thanx voor alle reacties.
    Nu weet ik tenminste dat ik niet de enige ben die zo slecht slaapt.
    Ik vind het wel nog altijd raar dat ik niet zo moe ben overdag.
    Zal er idd wel bij horen.

Share This Page