Iemand verstand van salarisspecificaties ( voor huurhuis )

Discussie in 'De lounge' gestart door Rono, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rono

Rono Niet meer actief

Wij komen in aanmerking voor een ander huurhuis. Zitten veel voordelen aan zoals geen reiskosten meer naar het werk ( a 200euro) 670 huur ipv 800 euro.

Maar hiervoor moet je op een bepaald salaris ( bruto ) zitten.

Maar ik weet nu dus niet of ik alleen het salaris moet pakken

Of ook dit hele rijtje:
    Salaris
    Bijdr zvw wg
    Nachttoeslag 25%

Als ik bijvoorbeeld naar mijn jaaropgave 2011 kijk en daar het salaris deel door de 3 mnd dat ik er werk kom ik op t bedrag van dat hele rijtje uit.

Kan ik anders iemand pbe met de preciese bedragen want snap er geen hol meer van.

2. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Je moet naar het complete plaatje kijken dus incl. Toeslagen. Mijn broer had een jaar flink hard gewerkt om zodra hij een huis kreeg meubels te kunnen kopen. Het overwerk werd er ook bij gerekend en daardoor kreeg hij het huis uiteindelijk niet.

3. Rono

Rono Niet meer actief

Ja want helemaal onderaan mn salarisstrook staat:

Betalingen: 999,99 bijvoorbeeld
    Inhoudingen: 123,45 bijvoorbeeld
    Netto: 888,88 bijvoorbeeld

Moet ik dan het bedrag pakken wat helemaal bovenaan staat of wat er bij betalingen staat

4. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Ja dat is je brutoloon.....

5. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ja ik denk dat ze van je bruto loon uit gaan, maar wel incl. toeslagen van avonddiensten of overwerk. Als je beiden werkt moet je ook de salarissen bij elkaar optellen

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.218
    113
    Brabant
    Je moet kijken naar je verzamelinkomen. Dus de opgetelde bedragen van jou en je partner, boven de streep.

Kijk even naar het bedrag van het huis. Als dat kaal ( zonder service kosten etc) onder de 667 euro zit dan is de kans groot dat het een sociale huurwoning is. En dan heeft de woningcorperatie zich vaak te houden aan een inkomensgrens van 33 nog wat.;)

Deel Deze Pagina