Idd misschien is het iets wat ons vrouwen door moeder natuur wordt mee gegeven.. Hoop dat die rot hormonen mijn lijf gauw verlaten!!
Na de eerste had ik dat ontzettend erg maar net als jij trooste ik mezelf met de gedachte dat we nog voor een tweede zouden gaan. Bij de tweede heb ik ook weer ontzettend genoten van alles ondanks de vele lichamelijke klachten (alweer) Na hem had ik dat gevoel ook wel maar niet zo erg als na de eerste. Ik begon zelfs te twijfelen over een derde op een gegeven moment maar gevoelsmatig was het gewoon niet compleet. Nu dus zwanger van de 3e en ik ben er uiteraard ongelofelijk blij mee en geniet er ontzettend van. Deze zwangerschap begon ongelofelijk ellendig ( heel ziek en moe geweest ) maar dat trok rond de 18 a 19 weken weg en sindsdien voel ik me gewoon top. Deze keer ook amper last van zwangerschapsischias die ik heel erg had bij de jongens. Ik kijk er erg naar uit om alles nog een keer mee te maken maar ik weet ook zeker dat ik hierna écht klaar ben met alles.