Voor de vakantie wil ik graag een mp3-speler met liedjes meenemen op vakantie voor op de camping. Maar goed ik vroeg me eigenlijk af of en hoofdtelefoon wel verstandig is voor onze 3-jarige peuter en zo ja welke ik moet hebben. Iemand tips?
Wij hebben de pinguïn koptelefoon van kazoo voor onze 3-jarige dochter. Die hebben we vorig jaar aangeschaft voor vakantie en het was echt een groot succes. Ze heeft de hele vliegreis met dat ding op haar hoofd gezeten. De maat is prima voor kleine peuterhoofdjes en hij kan ook wel tegen een stootje. Er zit een maximum geluidsniveau op, dat vind ik erg handig want dan kan ze niet ongezien het geluid super hard zetten. Iets prijziger, maar wat mij betreft zeker een aanrader.
Jo33: Wat een leukerd. Ik zag dat ze hem ook in een kikkeruitvoering hebben. Helemaal leuk. Tot welke leeftijd gaat'ie ongeveer? Nog andere ervaringen?
Wij hebben deze: https://www.conrad.nl/nl/jvc-ha-kd5-p-e-hoofdtelefoon-voor-kinderen-met-volumebegrenzing-roze-lila-1233844.html?WT.mc_id=gshop&gclid=CNbIlPXQncMCFYcSwwodEjAAkw&WT.srch=1 Hier een groot succes, vorig jaar voor de vakantie gekocht en ze gebruikt het thuis ook regelmatig.