hoofdverkleiner maxicosi cabriofix

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Vlokje91, Nov 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlokje91

Vlokje91 Lid

Oct 20, 2012
    41
    0
    0
    Hoihoi.
    Misschien een domme vraag maar ik ben benodigde naar jullie ervaring.
    Wij verwachten over minder dan 3weken ons 2e kindje en nu pakten we de maxicosi (cabriofix) van zolder. En ja hoor. Het hoofdsteuntje (dat soort kussentje) kunnen we nergens meer vinden.
    Ik heb geen idee meer hoelang we dat gebruikt hebben bij ons dochtertje.
    Is dit kussentje wel echt nodig? En hebben jullie deze gebruikt en zo ja, hoe lang???
    Ik hoor graag van jullie

2. kleinliefje

kleinliefje Niet meer actief

Wij hebben deze zeker tot 7 maanden gebruikt. Wel al eerder het kussentje eruit gehaald maar nog heel lang de hoofdsteun zonder kussentje gebruikt. Ik denk ook niet dat het zonder kan bij pasgeborenen.

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,567
    3,068
    113
    Een verkleiner is heel belangrijk.
    Het geeft toch steun aan het hoofdje en ze zitten ook beter ermee

4. Catootje86

Catootje86 Actief lid

Nov 19, 2012
    220
    0
    0
    NULL
    Oss
    Inderdaad voor de juiste houding van je kleine niet overbodig! Ze zijn ook los te koop, het heet een cosi-dosi ofzo en zijn rond de 15 euro.

5. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    4,891
    4,387
    113
    Volgens mij kun je ook een opgerolde hydrofiel/handdoek gebruiken. Goed klem zetten.

6. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Bij mij zit dat kussentje vast aan de hoofdsteun heb ik het idee? Hoe heb je dat gedaan? Ik wil dat ook haha

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,241
    7,283
    113
    Female
    Brabant
    Het kussentje kun je er gewoon uithalen, zit in een soort hoes.

Ik zou er wel echt een verkleiner in doen, dan liggen ze wat meer recht, en het hoofdje wordt beter beschermd.

8. kleinliefje

kleinliefje Niet meer actief

Haha gewoon de verkleiner er even uit halen en zonder vulling weer terug doen :D

9. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

Jan 11, 2009
    1,820
    1,034
    113
    Bij mijn zoontje hebben we hem al met 6 weken eruit gehaald, omdat hij helemaal in de maxi cosi zat gefrommeld?:(
    Misschien dat ik toch ook maar dat zitje er probeer uit te halen, nooit geweten dat dat kon!

10. Pikapaas

Pikapaas Actief lid

Jun 18, 2014
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    mijn vriend kon 'm niet vinden toen hij ons op mocht halen in het zh. Dat hebben we toen opgelost door een (fleece-)dekentje op te rollen en rond ons spruitje te vouwen, zat perfect.

Share This Page