Traphek en wenteltrap

Discussion in 'Verzorging' started by Mamma van Finn, Jul 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamma van Finn

Mamma van Finn Actief lid

Feb 23, 2010
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    In ons nieuwe huis hebben we wenteltrappen die aan 1 kant (van de tree) zijn bevestigd aan de muur en aan de andere kant zijn bevestigd aan een metalen paal. Welk traphekje is hiervoor geschikt en werkt ook goed? Ik neem aan dat de standaard traphekjes hier niet oppassen of kan dit wel wanneer je deze met de scharnierkant aan de muur bevestigd?
    Graag tips en ervaringen!! :)

2. eefje85

eefje85 Bekend lid

Dec 28, 2009
    592
    4
    18
    Ik lees even mee! Onze trap naar zolder is ook zo´n wenteltrap. Vandaag hadden we heel leuk twee traphekjes gekocht bij Ikea, maar een ervan kunnen we dus weer terugbrengen ;)

3. Mamma van Finn

Mamma van Finn Actief lid

Feb 23, 2010
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja echt heel irritant is dat. Ik was vandaag bij de prenatal om te vragen of hun traphekjes op een wenteltrap passen. Zegt de verkoopster; ja allemaal heel erg leuk die wenteltrappen maar niet echt kindvriendelijk he? Op echt zo'n toontje...grrrr...Ipv te helpen kwam ze alleen maar met een oordeel over onze trap, raar mens.

4. marjol

marjol Fanatiek lid

Nov 14, 2009
    1,881
    3
    36
    Gelderland
    Ik heb even een foto van onze wenteltrap ge-upload en dit was dus ook een hele lastige trap om een hekje voor te vinden.
    Wij hebben dus ook een tijdje gezocht naar een goede oplossing en deze nu gevonden bij www.traphekjes.nl Ze hebben allerlei oplossingen voor verschillende trappen. Ik had zondag twee hekjes besteld en dinsdagmiddag werden deze al geleverd.

5. Dehtje

Dehtje Actief lid

Aug 20, 2009
    134
    1
    0
    Ook hier een wenteltrap en ook hier geslaagd bij traphekjes.nl . Heb hun een foto van onze trap gestuurd en ze hebben toen geadviseerd welk traphekje het beste was. Was passen en meten omdat ik in een oud Zaans huisje woon waar niet alles waterpas staat. Maar ook hier hadden ze een oplossing voor en heb een traphekje waar ik erg tevreden over ben. Zou zeker eens contact met hun opnemen!

Share This Page