weer misselijk

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Bente, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bente

Bente Lid

24 jul 2006
    35
    0
    0
    beste verloskundige,

ik weet niet of je me antwoord kunt geven, maar wil mijn vraag toch even kwijt.
    Ben tot 14 ontzettend ziek geweest (tot ziekenhuisopname toe). Vanaf toen ging het heel goed (soms nog een ochtend overgeven). Nu ben ik 16 weken en weer de hele dag misselijk. Al 2 hele dagen. Ik word er zo moedeloos van. Ik wil genieten, maar de tranen staan me nader dan het lachen.
    Komt dit vaak voor? is dit normaal of een teken dat het wel eens een hele lange story kan worden?

Hopelijk krijg ik een reactie

Groetjes Bente

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Bente,

sommige vrouwen hebben extreem last van de zwangerschapshormonen, daar hoor jij helaas bij. Het hoeft zeker niet te betekenen dat je nu de hele zwangerschap last zult hebben. Maar het kan nog wel twee weken heel naar zijn, daarna wordt het meestal wel minder. Bij sommige vrouwen blijft het wel de hele zwangerschap, maar in mindere mate. Ik kan het niet voorspellen voor je. Ook hoeft het niet te betekenen dat je er in een volgende zwangerschap weer zo'n last van hebt.
    Ik kan me voorstellen dat je er heel naar van wordt. Je kunt genieten niet afdwingen, als je moet huilen van die ellende, doe dat dan ook! Het is ook heel vervelend als je zo'n last hebt!
    Koop een schriftje en schrijf daar je ervaringen in op. Vaak ben je wel heel blij met je baby, dat kun je ook tegen hem/haar zeggen, maar baal je van de omstandigheden, de kwalen. Dat is logisch.
    Dus voel je daar niet schuldig over.

Veel sterkte en beterschap!

Mirjam

Deel Deze Pagina