van 28 april tot 2 mei was ik ongesteld mijn cyclus zit tussen de 35 en 45 dagen vaak dik boven de 40 dagen. weet sinds vandaag dat ik zwanger ben maar het streepje was nog niet zo donker. als ik het op internet uitreken is het steeds vanaf 40 dagen en zit daar best wel boven hoe kan ik het dan berekenen? Mijn 1e test was erg licht de 2e ietsjes donkerder. Foto's staan op mijn weblogs.
Gebaseerd op je testen zit je op of rond nod zn 4 weken. De "standaard" berekening gaat uit van de eerste dag van je laatste menstruatie dus 28 april. Dan kom je op 8 weken maar dat denk ik niet gezien je cyclus. Even contact opnemen met een vk je verhaal doen dan krijg je waarschijnlijk vrij snel ee echo om te kijken hoever je ben. In elk geval gefeliciteerd!
Als je zegt een lichte streep te hebben denk ik dat je net voor of net na je NOD zit. en dus ongv 4 weken bent. Zoals de geen boven mij zegt die berekeningen gaan uit van je eerste dag van je laatste menstruatie en zou je nu 8 weken zijn.
Als je uitgaat van een cyclus van 45 dagen.. dan zou je nu 4 weken en 5 dagen zijn.. gezien je testen zou ik zeggen dat dat wel zou kloppen. Maar ik zou idd de verloskundige bellen en de situatie uitleggen.. die kan je dan optijd inplannen voor een termijn echo.. succes xx taatje
Aan het streepje kan je niet exact aflezen hoelang, Aangezien je cyclus heel lang word het niet berekend vanaf je laatste menstruatie geloof ik net als wat Taatje al zei bijna 5 weken ongeveer kom je uit. Zou een afspraak idd maken met VK voor een afspraak
Ik denk ook dat je een week of 4 zwanger bent. Bel de vk voor een afspraak. Hier gaat de vk uit van je laatste menstruatie en plant dan rond je 11e week een echo. Schrik alleen niet als die inwendig is, want het kan zijn dat er uitwendig niets te zien is.
Inderdaad even de vk alvast bellen, 4 weken is kort, maar toch zwanger.. Gefeliciteerd! Bij mij klopte de berekening van de cyclus niet, toen ik overtijd bleek en zwanger bleek te zijn kwamen we uit op 8 weken zwangerschap, ik was er pas 5 weken. En houd er rekening mee, eerste 3 maanden (hier in regio parkstad wel) doen ze 't altijd inwendig!