Ik heb een paar dagen terug te horen gekregen dat mijn kindje met 8 weken is gestopt met leven en dat was een dag of 2 daarvoor gebeurd.Het is nu 6 dagen overleden ongeveer. Ik wil het dus zelf laten komen,maar vind het ook erg eng.Ik heb al eerder een spontane miskraam gehad,die kwam 2 weken nadat ik het vruchtje van ongeveer 5 weken al verloren had op gang.En dat viel me 100 procent mee.Alleen ben ik over 2 weken 8 dagen alleen en ik ben nog heel misselijk en moe.Dus ik net maar een test gedaan en nog superdikke vette streep,dus mijn hcg daalt niet of niet echt hard,dus ik verwacht dat het niet een dezer dagen gaat gebeuren.Of heeft je hcggehalte niks te maken met het wel of niet spontaan loskomen van het kindje?
dat zou ik niet durven te zeggen, zelf denk ik dat het pas daalt als het eruit is, maar goed dat weet ik niet zeker. zelf heb ik niet afgewacht omdat het de vorige 3 keer ook niet vanzelf kwam. ook was het beter om niet af te wachten omdat ik er bij de 12 weken echo erachter kwam dat ons kleintje was overleden met 9w en 2 dagen. Heel veel sterkte in ieder geval
Ik had tot de dag van de curretage nog een knallende test in handen , en ik heb met 4 weken en 3 dagen een ma gehad en ben pas met 10,5 weken gecurreteerd .....Bij mij groeide de vruchtzak gewoon verder ... Volgens mij gaat je hcg pas echt dalen als het vruchtje loskomt en dan kan het nog wel 3 weken duren voordat je een negatieve test in handen hebt , maardat is bij iedereen verschillend ...
Ik hebtoch gekozen voor een curretage.Dit gaat woensdag gebeuren.Lichamelijk vind ik het te zwaar.Nog zo ziek van het zwanger zijn en niks moois om naar uit te kijken....
tja is misschien maar beter ook nu kun je het afsluiten en een plekje proberen te geven... bij mij was de nasleep heel lang en ik werd er echt GEK van. miskraam had ik al verwerkt maar ik kon maar niet verder omdat het niet los kwam en er rest weefsel nog zat heel lang. en idd mijn hcg bleef knallen en de symptomen ook