Ik heb (vanaf) 3 november een miskraam gehad, inclusief vloeien heeft dit in z'n totaliteit ongeveer 3 weken geduurd. Ik ben sindsdien nog niet ongesteld geweest. Daarom heb ik vorige week een eerste zwangerschapstest gedaan. Deze was negatief. Een paar dagen later was er bij een nieuwe test wel een heel vaag licht streepje te zien. Ik heb vandaag weer twee tests gedaan, een van kruidvat en de digitale van clearblue. Beide tests zijn positief. Maar ik weet dus niet of dit nog 'oude' hormonen zijn van mijn miskraam of dat ik weer opnieuw zwanger ben... Iemand ervaringen/tips?
Als je eerst een negatieve test hebt gehad en nu posi dan zeg ik dat je weer zwanger bent. heb je foto's??? en zijn deze duidelijker dan de vorige?? gr sabrina
Ik zeg zwanger!!! Vooral als je eerst negatief getest hebt en nu met een digitale positief getest hebt!
ik denk ook zwanger!!! Je miskraam is toch al wel weer een poos geleden. En als je test tussentijds negatief is geweest, dan kan het bijna niet anders dan dat er weer iets moois aan het groeien is!!!