Dit is vreemd... 11 dec bloedverlies 30 dec bloedverlies en 2 jan (vandaag) ook... Wat is dit nou weer??
kwam dit bloedverlies na het vrijen??? of kort daarna?? Zou dan kunnen dat er tijdens het vrijen iets is geraakt dat een lichte bloeding kan veroorzaken. Dat kan geen kwaad.
Nee geen gemeenschap gehad de laatste paar dagen Heb even gegoogled Tussentijds vaginaal bloedverlies Zal hopelijk liggen aan mijn hormonen ivm prikpil Heb begin mei de laatste gehad Maar zal morgen wel even navragen bij de ha
ik heb dat ook eens gehad en dat kwam toen door een follikelcyste op mijn eierstok.het kan dat zijn en best mogelijk dat je er geen pijn van gevoeld hebt en in 90% van de gevallen is zo´n cyste iets dat vanzelf verdwijnt.
Omg wat toevallig dat je daarover begint want ze hebben dat bij mij geconstateerd vorige maand... Waarom die bloeding dan? Omdat die geknapt is ofzo?
het kan zijn als de cyste springt ja, maar cystes kunnen ( om een reden die ik ook niet juist ken) tussentijds bloedverlies veroorzaken...