zwanger na 2 jaar???

Discussion in 'Zwanger worden' started by koekie monster, Jan 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. koekie monster

koekie monster Niet meer actief

hoi dames,

wij zijn al 2 jaar bezig met zwanger worden. we zitten in het iui traject. nu is het afgelopen maand niet geweest omdat ze tussen kerst en oud en nieuw geen iui doen. dus deze maand op de (gewone) manier:).
    nu had ik 13 dec de laatste mensturatie. en ik denk de 27 de ovulatie (dat herken ik doordat het beneden erg vochtig is). normaal heb ik na 10 soms 11 daarna dat ik ongi word. vandaag zitten we op dag 13. ik heb vanaf zondag al krampjes(en) vooral rechtsonder. de ene keer erger dan de andere keer. nu weet ik zelf na 2 jaar dat je lichaam je ontzettend voor de gek kan houden. het is gewoon raar dat ik nu al 4 dagen krampen heb en nog niet ongi word. normaal ik dit 2 dagen. ik hoop zo dat we toch zwanger zijn!! durf nu nog geen test te doen. we wachten tot zaterdag.

groetjes koekiemonster

2. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

Nov 7, 2012
    5,683
    326
    83
    Female
    Horeca medewerker Hotel
    Heej! Jeetje 2 jaar al :( ik denk dat de enige manier is om er achter te komen of je zwanger bent je toch echt een testje moet doen. Gezien je al 4 dagen over tijd bent kan het raak zijn, heb je ook gevoeligere borsten? Maar wat je zelf ook zei: je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden. Ik zeg testje doen :) dat geeft de meeste duidelijkheid

3. El80

El80 Actief lid

Jun 11, 2012
    159
    1
    0
    Hey, wat zou dat een mooi wonder zijn na 2 jaar. Tsja als je altijd een lutale fase van 10/11 dagen hebt en je bent op dag 13 nog niet ongi, zou je een test kunnen wagen. De enige manier om zekerheid te hebben. Maar ik weet ook hoe teleurstellend die omo witte testen iedere keer zijn. Misschien nog 1 dagje wachten en het er dan op wagen? Succes!!

4. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

Aug 22, 2012
    1,361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey!

Wat spannend zeg! Zou wel heel mooi zijn als je na twee jaar dan toch op deze manier zwanger mag raken!! Mjn duimen draaien voor je hoor en idd wat hierboven gezegd wordt alleen een test kan je vertellen of t zo is wij helaas niet maar snap heel goed dat je nog even wil wachten want zon witten test heb je ook geen zin in natuurlijk!

5. Lotteke1980

Lotteke1980 Bekend lid

Aug 23, 2010
    581
    15
    18
    Female
    Wat spannend!! Alles is mogelijk hoor! Wij waren ook tussen de IUI behandelingen door zwanger geraakt. (helaas MK)

Misschien een testje wagen?

6. Koali

Koali Fanatiek lid

Oct 1, 2012
    1,845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat zou wel een onwijs mooi cadeau zijn na 2 jaar. Ik hoop het van harte voor je! :) Spannend hoor.. ik ben heel benieuwd wat de test uit zal wijzen. Succes!

7. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

Jun 24, 2012
    3,050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Wat spannend! Ik hoop het voor jullie!!

8. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

Dec 28, 2012
    1,307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Heey!
    Ik heb precies hetzelfde alleen ik heb al twee weken lang. Ik voel het constant! +rugpijn al 2 weken. Ik denk dat mn lichaam mij voor de gek houdt. Maar hoop natuurlijk op een zwangerschap

Share This Page