buikpijn, darmen.

Discussion in 'De lounge' started by TinaTeenslipper, Dec 25, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

Jun 5, 2013
    7,019
    548
    113
    jaik snap dat hier geen dokters zitten maar nee het is niet zo erg dat ik die nu moet bellen en ja als het maandag nog is doe ik dat wel;):)

maar ik heb al een dag of drie wat rommelende darmen ( mijn 2 jongsten zijn ook niet fit want geven steeds over) maar ook als ik bv loop of hoest een stekende pijn links in mn zij net boven mn heupbot. tis niet dat het ondraaglijk ofzo is maar meer lastig/niet lekker. ook voelt mn buik opgeblazen aan en het rommelt allemaal een beetje. ben niet aan de diaree en heb niets raars gegeten.
    ik zou zelf denken aan darmen die gewoon wat kou hebben gevat maar wat is dan steeds die vervelende steek in mn zij:( echt met lopen of als er druk op komt.

missschien iemand die dit ook eens heeft gehad?

fijne kerst allemaal

2. Sifra

Sifra Niet meer actief

Heb je ook geen last van obstipatie toevallig?
    Het kan best dat je darmen wat van slag/ geirriteerd zijn ( evt. doordat je een vleugje hebt mee gekregen van een buikgriepje gezien je kinderen? ), daar kun je wel pijnklachten van krijgen idd.
    Sterkte, beterschap en fijne dagen verder!

3. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

Dec 16, 2012
    877
    0
    0
    Weet wel dat er momenteel een heftige buikgriep heerst

4. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

Apr 29, 2011
    3,304
    0
    36
    Zuid Holland
    Het klinkt als een geïrriteerde dikke darm!
    Dat gaat vaak over als dat wat daar dwars zit er uiteindelijk doorheen geduwd is :cool: En dat gerommel is dan de lucht die er wel langs wil (en kan)
    Heb je toevallig slecht water gedronken de afgelopen week? Dan kan het zijn dat je ontlasting veel te dik geworden is. Het vervelende is dat dat best even kan duren.
    Mijn advies is: lekker jezelf verwennen met een paracetamol en een liter water erbij.

Beterschap!!

5. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

Jun 5, 2013
    7,019
    548
    113
    water valt nog mee maar heb wel weinig vezels op. Dank voor je tip. Ik ga braaf drinken en heb vanavond iig weer veel groente op. Morgen ook maar weer.

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Ik heb het regelmatig maar dan vooral rechts (ook al 2 keer in het ziekenhuis geweest vanwege extreme buikpijnen en steken rechts) maar het is eigenlijk altijd dat er iets dwars zit en vaak moet ik dan na een paar uur naar het toilet en is het over....
    Dus als het niet veel erger wordt zou ik gewoon wat meer water drinken en vezels eten en anders als het wel erger wordt en het is niet meer te houden eens contact hebben met de huisartsen post

Share This Page