Hallo dames, Ik heb pcos en ben sinds december begonnen met het bijhouden van mijn basale lichaamstemperatuur. En ondanks dat ik pcos heb klopte dit precies volgens het boekje. Ik heb sinds december 3 cyclussen gehad en wanneer mijn temperatuur onder 36,8 was betekende dat dat mijn eisprong nog niet geweest was. En wanneer die 36,8 of hoger was had ik mijn ovulatie gehad. Vorige week heb ik mijn laatst menstruatie gehad en zit nu inmiddels op cyclusdag 11, maar sinds het begin van deze nieuwe cyclus doet mijn temperatuur vreemd. Ik meet regelmatig 36,8 terwijl dat normaal gesproken alleen gebeurt wanneer ik mijn ovulatie heb gehad. Het ging maanden lang goed en kon precies aan de hand van mijn temperatuur bijhouden op welk moment ik in mijn cyclus zat. Maar deze cyclus is dus alles ineens anders dan normaal. Mijn temperatuur is ineens veel hoger dan gewend. Ik ben niet zwanger, maar snap niet waarom mijn temperatuur ineens zo anders is. Ik was juist zo blij dat ik op deze manier mijn cyclus kon peilen, maar ik snap er momenteel niks meer van. Meer mensen hier ervaring mee? En hoe is dat uiteindelijk verder gegaan?