Zijn er hier nog mensen met hoog sensitieve kinderen? Mijn oudste zoontje wordt deze zomer 7. sinds de tweede kleuterklas weten we dat hij hoog sensitief is, maar dat viel heel goed mee , en hij leek er niet echt last van te hebben nu ons 2de zoontje geboren is, gaat het echt slechter en slechter allez ja, wat je natuurlijk slecht kan noemen zo heeft hij heel vaak huilbuilen, als we de reden vragen zegt hij : ik ben gewoon zo gelukkig met mijn broertje. ik zie hem zo graag en ik zie jullie ook zo graag dan stelt hij de vraag wat er met hem gaat gebeuren als wij zouden overlijden ( ?) ook bij simpele gebeurtenissen op tv ( bv hondje die doodgaan in tekenfilm) begint hij te huilen verder is hij al zijn hele leventje een voorbeeldige jongen, peutert niks mis, is ontzettend dankbaar enzo als hij van zichzelf vind dat hij iets misdeed, is hij daar echt niet goed van, en blijft hij zich excuseren enzo. momenteel weet ik niet echt meer hoe aan te pakken denk er toch sterk over na om eens naar de kinderpsycholoog te gaan iemand met tips / ervaringen?