hi, ik ben sinds kort begonnen met tempetaturen.. nou...is mijn vraag ik had voorheen altijd een cyclus van ongeveer 32 dagn soms 1 of 2 dagen langer maar dat kwam zelden voor.. heb wel ee operatie gehad in mrt..maargoed.. ik kreeg toen mn menstruatie 8 mei weer.. en nu kreeg ik 1 juni wat drupeltjes bruin bloed.. toen 2 juni was het wat heftger ongeveer 1.5 mandverbandje.. 3 juni wat meer 3 maandverbandjes.. en vanmorgen dus 4 juni drupte het nog wat na... maar nu komt mijn vraag 1 2 3 juni was mijn temp 36.8 vandaag was het 37.2.. is dit nu een innesteling geweest of niet? sinds het eigenlijk ook 6 dagen voor mn nod is normaal gesproken... heeft iemand een hoge temperatuur als die ongi is of juist lager als de mijne? iemadn vertelde me namelijk dat het wel hoog is voor ongi
De temp is van iedereen weer anders. Je temp stijgt de dag na of van je eisprong en blijft hoog tot je menstuatie. Of als je zwanger bent blijft ie hoog.
het ding is is dat ie steeds hoger wordt en ik zou dan nou klaar zijn met ongi maar tijdens mijn ongi werd hij steeds hoger als het ongi was
Het is 'normaal' als je temperatuur vanaf je ovulatie (= twee weken voor menstruatie) omhoog gaat, en hoog blijft voor zo'n twee weken. Daarna daalt de termpatuur weer, en bij een flinke daling met zo'n halve graad kun je er zeker van zijn dat je regels weer door gaan komen.
hoi dan heb ik ook een klein vraagje toen ik ongi werd was mijn temp 36.6 ze zeggen dat je op de zefde temp moet eindigen als dat je begint is dat zo? mijn hoogste temp was 37.2 daarna ging ik ineens naar 36.8 en toen weer 3 dagen op 36.9 en de dag erna 37.0 en nu ben ik weer naar 36.8 gegaan dus weet iemand wat dat kan betekenen?
Hoi, Ik heb bij mezelf nooit gemerkt dat het precies dezelfde temperatuur is. Ik zit deze cyclus zelfs zo'n 0,3 graden lager dan in een vorige cyclus. Zolang er maar een patroon zichtbaar is, waarin duidelijke stijgingen of dalingen zitten. Je moet elke cyclus op zichzelf bekijken. Zoals jij het nu beschrijft, zijn dit nog geen heel duidelijke stijgingen/dalingen die 1 patroon aangeven. Ik zou gewoon doorgaan met temperaturen en zien hoe het met een week is, of er dan al een beetje een patroon zichtbaar wordt, en wat er met je temp gebeurt als je regels doorkomen. Groetjes!
Hoi, Ik heb bij mezelf nooit gemerkt dat het precies dezelfde temperatuur is. Ik zit deze cyclus zelfs zo'n 0,3 graden lager dan in een vorige cyclus. Zolang er maar een patroon zichtbaar is, waarin duidelijke stijgingen of dalingen zitten. Je moet elke cyclus op zichzelf bekijken. Zoals jij het nu beschrijft, zijn dit nog geen heel duidelijke stijgingen/dalingen die 1 patroon aangeven. Ik zou gewoon doorgaan met temperaturen en zien hoe het met een week is, of er dan al een beetje een patroon zichtbaar wordt, en wat er met je temp gebeurt als je regels doorkomen. Groetjes!
Ik was als laatst 18 juni ongesteld dus dat was mijn eerste dag van mijn menstruatie. Gisteren had ik een klein beetje licht rose verlies vandaag nog niks en mijn temp was gisteren 37.0 en vandaag 36.9. Dat is eigenlijk veel hoger dan normaal maar ik heb wel ongesteldheids verschijnselen. Wat zou het kunnen zijn?