Hoog zwanger en stad in ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xprincessx, 21 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nuf

Nuf Actief lid

6 jan 2015
    395
    1
    0
    Hier met 40.3 nog veeel het huis uit en het dorp in. Ook een beetje uit verveling hahaha. Als jij je er goed bij bij voelt lekker doen!

2. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Vandaag rondje markt gedaan en wezen lunchen... Zou dat helpen? :D

3. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Gewoon lekker de stad in gaan meid!! Ik liep met 40+6 nog in de stad en niks aan het handje!!

4. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Ik liep met 41 weken nog in de stad, waarom niet?
    Heerlijk juist, even eruit!
    Vooral dus doen als jij je daar goed bij voelt!

5. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Waarom niet, als het gaat lekker doen.. Je kunt he moeilijk opsluiten en wachten tot je gaat bevallen;)

Ik had bi, daardoor veel pijn en moeilijk lopen. Maar ging toch regelmatig ff naar de stad. Ik liep dan maar kleine stukjes, maar vond het heerlijk om er ff tussenuit te zijn. En beweging is ook goed.

De dag voor de bevalling zelfs nog warme chocomel gedronken met ml, toen ik constand harde buiken had;) dacht dat het wel weer over zou gaan maar toen was eigenlijk de bevalling al half begonnen, want in de nacht gingen de harde buiken over in weeen ;)

6. Korenbloem86

Korenbloem86 Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.837
    1.344
    113
    Wat grappig om te lezen dat een heel aantal van jullie een dagje de deur uitgingen en dat die avond/nacht de bevalling begon.
    Ik ben ook 's middags nog naar de winkels geweest (nog niets aan de hand) en 's avonds bevallen.

7. VSC

VSC Niet meer actief

:$
    Volgens mij weet jij niet helemaal wat terminaal voor een ander inhoud, dus daarom de vraag om een beetje om je woorden te denken. Hoef je niet meteen zo te reageren

8. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik merk inderdaad wat wel grappig is om te zien dat veel met een paar dagen dan ook zijn bevallen :p

9. Suzanneke

Suzanneke Bekend lid

14 dec 2011
    525
    1
    18
    NULL
    NULL
    Lekker de stad in gaan, wie weet duurt het nog 4 weken.. Wat moet je anders tijdens je verlof...

10. Joycey

Joycey Niet meer actief

Terminaal - Wikipedia

Dit is wat het voor heel de wereld in houdt. Ik weet niet wat jij eronder verstaat dat je zo heftig reageert? Nogmaals; als je zwanger bent, wil dat niet zeggen dat je DOOD gaat. Je bent niet terminaal - je zit niet in de laatste fase van je leven waarbij je uit moet kijken dat het niet verkeerd met je afloopt. Zolang je rekening houdt met je gezondheid en je kunnen (en willen natuurlijk), kun je nog van alles doen.

11. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.258
    6.155
    113
    Lekker doen hoor, zolang je gezondheid het toelaat. Ik ben bij de eerste rond die termijn zelfs nog een sprintje getrokken in de duinen hihi. Heeft niet geholpen trouwens, is tot 42 weken blijven zitten. Had er niet aan moeten denken nog 5 weken binnen te moeten zitten zeg!:$

12. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Wow waarom niet? Zolang je geen gezondheidsklachten hebt vind ik het doodnormaal dat je alles blijft doen wat je voorheen ook deed.

Mensen doen tegenwoordig of je ziek bent als je zwanger bent...

13. VSC

VSC Niet meer actief

:)Ik hoop oprecht dat je naiviteit gespeeld is. Verder wil ik er geen tijd meer in stoppen

14. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Ik heb voor volgende week donderdag ook een shopavondje gepland met mijn moeder, ben dan 37+4... Waarom niet? Als je je nog goed voelt, enige waar ik wel eens over in zit, wat als je vliezen breken. Lijkt mij voornamelijk genant hihi. Bij de eerste begon mijn bevalling met gebroken vliezen dus weet wat voor zwembad je kan hebben ;)

15. Joycey

Joycey Niet meer actief

Fijn! Dan kunnen we dat afsluiten ;)

16. Banana

Banana Fanatiek lid

29 jun 2014
    2.045
    621
    113
    Ik ben vandaag ook de stad in geweest hoor. Ik hoop ook gewoon dat het de bevalling opwekt! En als jij je nog prima voelt, lekker doen!

17. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    Gewoon doen als je je goed voelt! Ik ging de dag voordat ik beviel ook nog de stad in (39+6). Had nergens last van dus lekker van genieten en af en toe een terrasje gepakt tussendoor ;)

18. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Ik ging bij de vorige op mn uitgerekende dag nog een dagje naar amsterdam. En de week erna nog regelmatig de stad in in m'n woonplaats. Met 37 weken en een paar dagen zou ik me geen seconde afvragen of ik thuis zou moeten blijven. Man. Dan had ik vier weken op de bank gehangen. Sowieso. Met zesendertig weken werk je nog gewoon. Dan ben je twaalf uur per dag van huis in mijn geval. Ik zie niet in waarom dat wel kan en een dagje stad niet.

19. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Tijdens mijn weeen liep ik nog in de stad om mijn weekboodschappen te doen :).

20. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Waarom niet? Zolang je je goed voelt lekker blijven doen. Ik zie dat je bijna 38 weken bent, toen kreeg ik mijn babyshower waarbij ik de hele stad eerst door moest lopen. Verder ben ik met 40+3 nog gewoon de stad ingedoken met mijn moeder en met 40+6 naar de verjaardag van mijn nichtje die op een half uur rijden woont. Zelf ook gereden. Met 41 bevallen.

Deel Deze Pagina