De laatste loodjes.. Gister weer bij de gyn geweest.. Daar sta ik nu onder controle omdat mn suikers begonnen te schommelen.. 14 dagen geleden schatte hij ons ukkie op 5/6 pond gister had ie t al over 8 pond.. "De kleine moet volgende week wel geboren worden".. zegt ie zo.. Als dat niet t geval is en ik er bij 41w en 3 dagen weer voor controle kom, dan word t die week een ingeleiede bevalling.. Daar kijk ik toch echt wel tegen op.. Ik hoop dat de natuur zn werk goed doet en er deze of volgende week iets gebeurd hoor.. Wie zit er ook in dit ( soortgelijke) schuitje?
Pin je niet teveel op de geschatte gewicht hoor... Bij mij hadden ze met groeimeting ook geschat dat hij met 40 weken een dikke 7 pond was, uiteindelijk met bijna 42 weken bevallen, 6,5 pond! Tuurlijk is het fijner als je uit jezelf begint met bevallen, maar als het inleiden word, probeer er dan niet te vervelend gevoel aan te hebben. Maak er gewoon het beste van. SUCCES!
Over dat geschatte gewicht was hier (ergens) kortgeleden ook al een topic.. Daaruit haalde ik ook al dat ze er toch wel vaak naast zitten.. Maar ben ook best wel band dat de gyn. volgende week maandag weer een echo doet ineens aankomt met 9 pond.. en dan.. Kan mezelf dus echt helemaal gek maken he... Is niet handig.. I know!!! Ik leef maar bij de dag en geniet volop van t getrappel dat ik in mn buik voel.. Dat zal ik toch wel missen hoor ( de dikke voeten, prikkende vingers, t koolhydraat-beperkt-eten, af en toe urine verlies en rugpijn bij t staan helemaal niet!!)
grappig dat ik dat lees over ht missen van de schopjes. ik had het er gister met mjin man over. ik zei tegen hem ik ga mijn dikke buik en de shcopjes straks volgens mij wel missen. altijd heb ik de kleine bij me. op mijn werk boodschappen doen altijd voel je de kleine zitten. en dan ineens ben je leeg zeg maar. en ben je weer alleen! liefs
NOu ik zou er inderdaad ook niet al te veel op uit doen.. Bij mijn vriendin zeiden ze: Je krijgt een ontzettend groot kindje.. Dus mn vriendin maakte zich al helemaal druk, en verwachte echt Kloontje het reuzenkind. NOu daar was achteraf niks van waar. ze zat zelfs nog onder het gemiddelde!! Iniedergeval succes! Hoop ook voor je dat de bevalling straks spontaan begint!!