Ben echt op zoek naar een leuke originele en niet al te dure traktatie... Onze dochter word morgen 4 en donderdag mag ze dan trakteren op de psz tevens als afsluiting voor de psz (ze mag nog wel een paar keer heen maar ga niet dubbel trakteren). Aangezien het donderdag al is zie ik erg veel geknutsel ook niet ecth zitten en je mag dus niet te snoeperig trakteren... Best veel eisend als ik dat zo terug lees, maar hoop dat iemand een leuk idee heeft...
Ik heb een super leuk idee, te koop bij thuincentra's. Het is een leuk doosje met vergeet-me-nietjes. Dus wel heel toepasselijk als je afscheid neemt. En dan een leuke foto eraan. En klaar ben je. Succes
Ik had vingerpoppetjes bij de Ikea gekocht (10 voor 3 euro) en daar een reepje Kinder Bueno in gedaan, strikje er omheen en klaar.
Deze had mijn schoonzus de laatste keer gemaakt, vond het zo leuk een schaal vol muizen ga ik de volgende keer ook doen. Is gewoon een klein eierkoekje door de helft met boter aan elkaar. Een stukje dropveter als staart, oogjes en oortjes en klaar. Muis van eierkoek
heb een keer tuimelpoppetjes getrakteerd.. Bij ikea zijn er vingerpoppetjes te koop...doe je een manderijntje in crepe papier wikkelen en daarin een poppetje en die maak je vast met een lintje.. dan krijg je een kraagje van crepepapier om het poppetje..snap je het nog? hihi weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen.. maar het is in ieder geval een gezonde traktatie en er zit een leukigheidje bij.. succes!!
Hey, thanx allemaal!! De vingerpopjes gaan het sowieso worden, die gaat hubbie straks halen bij ikea... Misschien met mandarijn en anders doe ik een kleurplaat heel dun oprollen zodat ie precies in het vingerpopje past....iets in die geest, weten het nog niet helemaal mar ideeën zijn er nu dus wel. Bedankt voor het meedenken!! Groetjes Nettie
lees het nu pas, ik heb al een idee voor als mijn dochter weg gaat bi de psz. een takje met daaraan een zakdoek met erin rozijntjes.
He eindelijk, het is klaar... Weer een opluchting! We hebben nu een mandarijntje met een vingerpopje (ikea) in een doorzichtig folie met een lintje met kaartje eraan. Ziet er gezellig uit zo op het dienblad. Voor de juffen nog 2 chocoladerepen erbij gedaan, moet goedkomen denk ik!! Zal even een fotootje bij doen. Wilde origineel zijn en een leuk gedichtje bedenken maar het lukte me niet meer (ben ook grieperig dus mn kop stond er niet naar vandaag, heb al tijden lopen dubben maar niet gelukt... nou ja zo is het ook leuk)
Zie dat de tekst niet echt duidelijk is bij deze: Hoera Elise 4 jaar!! Dat betekend ook dat ik na de kerstvakantie naar de basischool mag!!!! Ik vond het erg leuk bij jullie! Tot ziens!