Sokjes of schoentjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Annie24, 25 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Ik vraag me af wat jullie je kindje aandoen in het voorjaar als hij/zij in de maxi cosi ligt.

Ons zoontje ligt nu nog in een voetenzak, maar als het zulk weer blijft gaat die er straks natuurlijk af en ligt hij zo in de maxi cosi. Trek ik hem dan alleen maar sokjes aan of ook schoentjes/slofjes ofzo? We hebben gister in de stad gezocht, maar maatje 15 verzuipt hij natuurlijk nog in. Hummeltje is pas 2 maanden :D

2. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had van de winter alleen als het heeeel koud was slofjes/schoentjes. anders alleen zijn sokken. en ik had geen zak in de cosi.

3. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Altijd sokken. Op die leeftijd deed ik er toch vaak ook nog een dekentje omheen met kouder weer. Als het warmer wordt zijn sokjes ook warm genoeg vaak. Slofjes kun je wel vinden in een minimaatje, maar schoentjes zou ik echt persoonlijk niet doen. Zo stug voor die lieve kleine voetjes.

4. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Mijn meisje zit nu net in mt 15 met dikke sokken hihi. Ik heb wel slofsokken bij de Hema gekocht in mt 56/62, waren ietsjes te groot, maar omdat de bovenkant sok is maakt dit niet uit en kunnen ze niet uitvallen.

5. fafje

fafje Niet meer actief

ik deed eerst ook gewoon 2 paar sokjes...nu draagt ie gewoon sokjes met schoentjes...ook soms in de voetenzak, wnat kan soms nog behoorlijk koud zijn en zijn voetjes zijn echt heel snel koud...

Of ik deed sokjes en in de maxi cosi vaak ene dekentje over de beentjes...die koelen best snel af...natuurlijk niet als de zon onwijs schijnt maar bijv als het wat afkoelt

6. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hier ook de eerste tijd met losse dekentjes gewerkt, dat vond ik het prettigst. Toen het echt warm werd dat een dekentje niet meer nodig was, gewoon sokjes aan gelaten.

7. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Lekker sokjes aan doen, dat zit het fijnst voor mijn gevoel. Ik deed vorig jaar gewoon sokjes aan, en ik had altijd een dekentje bij me voor als het fris werd. Schoentjes zitten zo stug.

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sokken, maillot, dikke wollen sokken ... en slofjes, maar M pas met ruim 6m en T wel wat eerder (maar was vooral omdat we die nog hadden liggen van M).

Kindjes die nog niet lopen maar wel schoenen aan hebben, vind ik zo'n maf gezicht (persoonlijk). En volgens mij voelt dat ook een beetje bakstenig (maar dat zullen we nooit weten)

9. grietje84

grietje84 Actief lid

17 jan 2009
    413
    0
    16
    rotterdam
    Ik vind persoonlijk alleen een sokje soms nog wel tochten. Dus een lekker leren slofje of een stoffen slofje lijkt mij nu mog wel lekker. Voetjes moeten lekker warm blijven, vind ik zelf ook het prettigst. Schoentjes zijn er hier voor het eerst jaar niet aangeweest.

10. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
  11. susy26

susy26 Niet meer actief

ik heb paar weken geleden van me schoonmoeder , Boumy slofjes gehad, zijn van echt leer. En vind ze goed zitten,rekken goed mee. Maat 19. Maar zodra het warmer word gewoon lekker in z'n sokjes.;)

12. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Slofjes, ik heb ze van Converse/Replay en Babypaws. Zijn nu nog iets te groot maar ergens in mei moet ze ze wel aankunnen.

13. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    In het begin alleen sokjes en vanaf 3 mnd slofjes over de sokjes van die berenvoetjes van de Action.
    Nu "schoentjes" bij de Wibra vandaan voor een paar euro hebben ze daar leuke schoentjes.
    Soft schoentjes met soft zool.

14. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    sokken of maiilot, en daarover oma's gebreide slofjes, klinkt oudbollig maar ze zijn erg leuk! en ook nog es lekker warm

15. mariska1976

mariska1976 Bekend lid

12 feb 2011
    796
    0
    0
    postbesteller
    Eindhoven
    Je kunt slofjes doen,maar ik heb wel schoentjes.Mijn dochter is wel iets kleiner dan de gemiddeld kind(moet nog kwa kleding naar maat 62 gaan)Maar we hebben van ex collega's voor de oudste schoentjes maat 62 van prenatal gekregen...Misschien moet je daar eens kijken

16. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Ons ventje is ook mini; zit nog steeds in maatje 50 en is 8 weken ;) Al kan hij van truitjes maatje 56 wel aan, maar broekjes 56 zakken van zijn mini billen :)

Volgende week gaan we toch naar de Prenetal, dus dan zal ik daar eens kijken, bedankt!

Gewoon sokjes dus, of slofjes, of hele soepele 'schoentjes'. Komt helemaal goed :D

17. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
  18. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier had ik in het begin slofjes van de Zeeman, die waren leuk en ideaal. Van dat zachte, pluisachtige spul, in het creme en lichtroze met een strikje. Hier deed ik ze dan vaak over een maillot, anders leek het zo kaal.

19. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hier ook van die hele soepele (slof)schoentjes van de Wibra... Zien er uit als schoentjes maar zijn net zo soepel als slofjes.

20. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    toen mijn dochters zo klein waren deed ik ze alleen sokjes aan... maar vaak blote voetjes omdat het net een hittegolf was in de tijd dat hun geboren waren.... toen ze een maand of 5 waren hadden ze allebei hun eerste "schoentjes".... en vanaf toen ben ik er dus ook meer gaan kopen :p denk dat wanneer ze nog zo klein zijn je voor het gemak moet gaan... zit namelijk toch veel lekkerder een sok of zo'n slofje bij zo'n kleintje...

Deel Deze Pagina