Leuke racebaan voor drie jarige?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Konijntje1985, 31 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Konijntje1985

Konijntje1985 Actief lid

28 feb 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zoals de titel al zegt:wat is een leUke racebaan voor een jongen van drie? IK ben op zoek naar iets uitdagends waar hij voor langere tijd iets aan heeft. Het mag dus ook iets zijn wat steeds verder uitgebouwd kan worden ofzo.

2. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    De nieuwe racebaan van vtech met bestuurbare auto!

3. Deliana

Deliana Niet meer actief

#3 Deliana, 1 nov 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 nov 2015
    Bestuurbare auto's zijn nog best lastig als je 3 jaar bent. Een echte racebaan zou ik dan ook nog niet aanraden op deze leeftijd, maar wellicht dat sommige sets van Hot Wheels wel leuk zijn op deze leeftijd. Grote hit hier onder de 5 en 6 jarigen, dus je loopt dan wel weer een beetje het risico dat hij er op uitgekeken is zodra hij er de leeftijd voor heeft.

Als je iets van een bestuurbare auto zoekt is Billy Bigwheel van Chicco misschien een optie? Je hebt er ook een van Cars, die mijn zoon voor zijn 3e verjaardag had gekregen, maar die was qua bediening toch nog echt te moeilijk.

Hij heeft toen trouwens ook een wegpuzzel gekregen en daar wordt 2 jaar later nog steeds veel mee gespeeld. Eerst alleen met auto's nu vaak ook icm de playmobil. Is een aanrader!

4. xEsther

xEsther Actief lid

19 feb 2012
    172
    0
    0
    De toet toet serie van vtech? Die kun je ook uitbreiden. Het is niet echt een racebaan dus weet niet of je dit bedoeld.

Vtech Toet Toet

5. speentje2012

speentje2012 Actief lid

3 okt 2012
    474
    0
    16
    zeeland
    deze inderdaad. Hij is erg leuk en kan op verschillende manieren in elkaar worden gezet. Er zitten 2 standen op bestuurbaar of op afstandsbediening. Zeker een aanrader

Deel Deze Pagina