Gilmore Girls: A Year in the Life

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door maansneeuw, 25 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Wie kijkt het nog meer op Netflix? :D
    Het '8e seizoen' van Gilmore Girls, negen jaar na het uitzenden van seizoen 7. Een soort toegift van vier afleveringen waarin steeds in anderhalf uur een seizoen van het jaar behandeld wordt.

De vier afleveringen van 90 minuten staan vanaf vandaag op Netflix :)

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ze staan allemaal online :)

Mijn man en ik gaan vanavond de eerste aflevering kijken, zo'n zin in :D eindelijk is het erop.

3. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Nederland
    Haha, ja, ik zag het net! Even aangepast.
    Ik heb er lang naar uit gekeken, ben erg benieuwd! Net al een paar minuten gekeken, leuk zeg. Bijzonder om Rory en Lorelai nu zoveel ouder te zien ook. Je merkt wel echt verschil vind ik.

4. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.625
    113
    Ik vind het best leuk, stukken leuker dan dat vreselijke laatste seizoen, maar mis toch wel een beetje de echte briljante dialogen uit de gloriedagen. En ik vind Lorelai op een hele onprettige manier ouder geworden, de styling en houding en zo vind ik niet zo goed passen bij de vrouw van bijna 50 die ze nu is. Ik had daar wel iets meer groei in willen zien, zoals dat bij Rory wel het geval is, duidelijk een volwassen vrouw nu. Maar het blijft toch leuk!

5. jayenriv

jayenriv Niet meer actief

Ja net meteen gekeken. Echt superleuk. Herkende alleen miss Patty niet, ze was echt veranderd! En heel mooi hoe ze het overlijden van Edward Herrmann (Richard) erin hadden verwerkt. Wel grappig hoe Emily Lorelai "meesleepte". Ga zondag de rest online kijken.

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik heb nog niet gekeken, maar wel veel korte stukjes via Twitter. Ben ik de enige die denkt dat Lauren Graham een neusjob heeft gehad?
    Ben wel benieuwd, vond GG altijd wel leuk, maar toen ze een nieuwe schrijver kregen merkte je meteen dat het downhill ging...

7. Chilll

Chilll Bekend lid

13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    Ik heb ze als een bezetene gister allemaal achter elkaar gezien. Ik vond het echt leuk om weer even te zien :D
    Alleen het eind :( :x Nu wil ik nog een seizoen om te weten hoe het verder loopt.

8. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ja ze heeft van alles laten doen volgens mij en haar neus is er niet mooier op geworden. Beetje een skelet neus. Zonde want ze is een mooie vrouw. Vind het tot nu toe erg leuk!

9. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Ik heb de hele serie niet. Ik twijfel heel erg om eraan te beginnen? Het zijn zoveel seizoenen haha en de eerste zijn natuurlijk erg ouderwets?

10. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.625
    113
    Oh nee, de oorspronkelijke serie (minus het vreselijke laatste seizoen) is fantastisch, daar zou ik zeker aan beginnen, en dan ben ik direct een beetje jaloers dat jij ze allemaal nog nieuw kan bekijken :D

11. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Wat een rot eind! hahah

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja jammer he!! Ik vond haar ook zo knap altijd..
    Ben benieuwd. Nog geen tijd gehad om te gaan kijken. Hopelijk morgen of maandag!

13. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    Stom einde😭
    Tijd voor een nieuwe seizoen

14. spinnie1978

spinnie1978 Actief lid

17 feb 2009
    358
    22
    18
    Vind het heel erg leuk om ze weer te zien, zeker ook mooi om te zien hoe ze het overlijden van Edward Herman hebben verwerkt in de serie. De 4 afleveringen zijn te gewoon te weinig! Hoop dat het zo'n succes is dat er nog meer komt!

15. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Zeker aan beginnen. Maakt niks uit dat het 'ouderwets'. :) is. Het is een geweldige serie met heel veel lachen en soms ook een traan.

16. jayenriv

jayenriv Niet meer actief

Hahah dat dacht ik ook meteen idd, neus is er niet mooier op geworden.

17. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ok deze binge-kijker is klaar met de laatste aflevering. En :$ komt er nog meer??

18. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Nederland
    Aaaah nu net de vierde afgekeken en I want more! Dit kan toch niet het einde zijn, al is het wel geniaal.
    Wel fijn dat de oude schrijvers dit seizoen geschreven hebben, trouwens. Ik vond het erg mooi, behalve aflevering 3, eigenlijk. Aflevering 4 bracht me aan het huilen. Ik vond het even wennen, de oudere acteurs, die modernere uitstraling en dat het verhaal meer in het nu is, met ook referenties naar dingen uit deze tijd, haha :D Wel heel goed gedaan!
    Maar wat nu? :(

19. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Ik ben nu halverwege de 2e, word wel heel nieuwsgierig naar het einde haha!

20. tumtummetje

tumtummetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    1.844
    1.585
    113
    Ik vond het juist heel erg tegen vallen. Moet wel zeggen dat ik net helemaal klaar ben met de oude seizoenen en iknog helemaal in die sfeer zit.

Ik mis de chemie tussen de spelers en mis Sookie. Ook sommige delen zijn totaal overbodig, dat hadden ze er van mij niet in hoeven stoppen. Maar ik hoop natuurlijk wel dat er nog een vervolg komt :D

Deel Deze Pagina