De smartphone van mijn dochter is kapot, allemaal barstjes in het scherm. Hij is nog geen jaar oud. (Iets met een boze puber) Wie weet hoe duur het vervangen van een scherm ongeveer kost? Het is een Galaxy a13 op internet staat vanaf €50,00 en bedragen tot €100,00 Voor €175,00 heb je een nieuwe. Verzekering zal ik morgen even vragen hoe het in huis vergoed is.
In huis telefoon laten vallen valt als het goed is onder de inboedelverzekering, even de polis checken. Bij mij in elk geval wel, helaas niet bij de 2e keer na een jaar, toen deden ze me een partij moeilijk Nou ja, 1 les geleerd, geen Samsungs meer
Hier kost een iphone scherm vervangen 85 euro, binnen een 1/2 uur weer ophalen. Samsung geen idee wat het kost. Zal op hetzelfde neerkomen denk ik.
Dat heeft toch niets met het merk te maken? Alle merken gaan stuk als je ze op het scherm laat vallen. Als het scherm weer gemaakt is (of je een nieuwe telefoon hebt) een screenprotector erop. Die van mij is al diverse keren gevallen. En daardoor al meerdere barsten gehad, maar altijd in de screenprotector. Nieuwe protector erop en je toestel is weer als nieuw.
Dochter van TS heeft ook een Samsung, dus wellicht relevante info. En bij mij was 2x de screenprotector nog heel maar het glas van de telefoon kapot ... Waarbij de telefoon niet meer te bedienen was.
Tja zo was mijn vorige samsung s9 al zeker 50x gevallen en had ie nog geen krasje na bijna 4 jaar. Ligt er maar net aan hoe etc. Iphone van zoon na 1x al barsten. Zeg ik nu toch ook niet dat het aan Apple ligt
Ik heb gewoon een scherm met flinke krassen sinds de zomer. Kan me echt niet genoeg schelen om hem te laten repareren. Maar als je inboedelverzekering het dekt, dan waarom niet.
Ik heb mijn scherm laten vervangen voor €50 bij zo’n repair-shopje. Van te voren werd de prijs al duidelijk genoemd, dus ik zou gewoon even gaan informeren hoeveel het kost.
Moet ik hieruit begrijpen dat ze met haar telefoon heeft gegooid? Want dan zou ik het echt bizar vinden om daarvoor de verzekering in te schakelen. Als je eerlijk bent zullen ze ook niet vergoeden want het is immers haar eigen schuld. Ik zou haar mooi zelf laten betalen. Als ik onjuiste conclusies trek beschouw mijn bericht dan vooral als niet verzonden.
goed leermoment voor de boze puber: zelf het scherm laten betalen. Of zelf sparen voor een nieuwe telefoon Afhankelijk van het bedrijfje die het doet kost het idd tussen de 50 en 100 euro, het scherm zelf kost niet zo heel veel, maar iemand heeft er werk aan. meestal is het in 30 minuten weer gemaakt. Ik heb het voorheen ook een paar keer bij mijn Iphone laten vervangen vanwege een barst. ik moet zeggen dat het scherm kwalitatief daarna wel minder was. Ik heb het overigens laten vervangen omdat het scherm het niet meer deed, maar met wat barsten en hij doet het nog zou ik het minder snel laten vervangen...
mijn ervaring is dat een Samsung het nog heel lang prima kan doen met kapot scherm. Is niet zo mooi nee en kijkt niet lekker weg, maar wellicht is een een mooie les voor de puber en nog lang een reminder om haar boosheid op een andere manier te uiten Reparatie is dus niet altijd nodig.
Wat je ook doet niet opsturen naar Samsung zelf voor reparatie. Zoon zijn telefoon viel , bij het openen, uit zijn kluisje op de betonnen vloer. Scherm was een en al barst. Hier in het dorp geen plek om te laten repareren en dus opgestuurd. Heeft 4 weken geduurd voordat hij het terug had.
Neefje kreeg oude telefoon van mijn zus, maar die had barsten in het scherm. Screenprotector eroverheen zodat hij de barsten niet zou voelen. Werkt prima. Als het scherm het wel nog doet zou ik evt gewoon een screenprotector eroverheen doen.
Ze heeft het gegooid en ze gaat het zelf betalen. We hebben een klusjes lijst gemaakt en het geld wat ze daar voor zou krijgen gaat in een aparte pot zodat ze weet wat ze anders zou krijgen. Ook gezegd dat het niet netjes is om dit aan de verzekering als schade door te geven.