De verwarming staat aan, ben ik de enige?! :D

Discussie in 'De lounge' gestart door Strandbal, 26 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik weiger om in de kou te zitten dus heb ik deze hele week al de verwarming aanstaan :D, ben ik de enige gek die in hartje zomer (oke, het lijkt meer herfst) de verwarming volop aan heeft?!:$

2. stamboom

stamboom Bekend lid

17 nov 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Nee!

3. Delta

Delta Niet meer actief

Hier staat ie ook aan

4. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Nou, hartje zomer is het niet echt meer, tis bijna september. Maar ook hier de openhaard aan. Heb dezelfde insteek als jij, ik ga niet, omdat het nog steeds augustus is, geen kachel aandoen en in de kou zitten! :)

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nee hoor, heb hem ook aan gehad vandaag.

6. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ik ga jullie vast heel jaloers maken maar hier (omg Zwolle) schijnt de zon. In huis 22 graden, zonder kachel. Was hangt buiten te drogen enzo.

(maar vorige week heb ik hem al wel even aangehad hoor ;))

7. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hier niet, maar zit wel zwaar dik aangekleed binnen. Maar het is hier toch nog ruim 20 graden in huis dus verwarming aanzetten vind ik een beetje onnodig.

8. NiJO

NiJO Actief lid

22 jun 2007
    210
    0
    0
    Hier ook al af en toe de cv aan om de kilte uit huis te jagen. En zl2 is ook een koukleumpje.

9. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Hier ook al de hele week aan! grrr

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Hier is het vandaag weer zomer dus hij staat gelukkig niet aan

Het was hier vanochtend 21,5 graden binnen.

11. Hoek

Hoek Actief lid

11 dec 2013
    442
    0
    0
    Hier nog niet. Ben altijd een kou kleun geweest, maar nu alleen maar heet. Hier dus nog geen verwarming nodig. Is in huis nog 20.5 graden.

12. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    2 ochtenden aangehad maar nu ben ik er wel aan gewend. No way dat ik mijn gas aan verwarming ga verspillen, dan trek je maar een extra trui en sloffen aan. Zoon geeft ook niet aan het koud te hebben dus ga ik daar maar op af. Thermostaat zei 15,5 vanmorgen. Ik hoop nog een houtkachel te installeren voor de winter, veel fijner dan cv-warmte, dat vind ik zo muf (ook een reden dat hij hier uitstaat)

13. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Het is hier vandaag ook warm. Kids zonder jas naar school en de zon schijnt. Het is 24 graden buiten, dus lekker :)

14. minon

minon Niet meer actief

Buiten is het kkkkkoud maar hier binnen nog steeds 21,5 graad dus hij staat nog niet aan. Als het nodig is gaat de houtkachel lekker aan.
    Gisteren is er weel een berg geleverd en houthok zit weer vol dus laat maar komen die winter :) Gas gebruiken we alleen om te douchen.

15. Boommm

Boommm Niet meer actief

Waar wonen al die mensen met zon? Hier is het koud en miezert het al praktisch de hele dag.

Verwarming staat hier ook al weer een krappe week aan. Vertik het om in de kou te zitten.

16. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Nou hier is het alleen maar grijs en regen... Echt flutweer. Maar ben gelukkig niet de enige haha. Sommigen vinden het idd onnodig om in augustus al te stoken.

17. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Nee, liever niet voor oktober. Tot die tijd probeer ik gewoon een dik vest te dragen, een dekentje te pakken en pantoffels in huis te dragen.

18. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.306
    17.209
    113
    als het aan mij lag ging de airco aan

19. Aylen

Aylen Niet meer actief

Ik heb hem nog niet aan gehad... maar toen ik gisteren aan het hardlopenwas zag ik menig schoorsteen roken!

20. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    Hier in Zwolle. heeeeeeerlijk weer en volop zon.

Van de week toen het kouder was geen kachel aan. We zitten hier nog met korte mouwen en als we het kouder krijgen ,doen we eerst maar eens lange mouwen/ vest aan etc.

Deel Deze Pagina