hoi meiden, zag alleen maar gesloten topic's van flevomama's dus bij deze een nieuwe. ik zal beginnen met mezelf voor stellen. ik ben pamsie, ben 25 jaar getrouwd met michel 28 jaar en we hebben een dochter Lotte van bijna 7 maanden. ik heb helaas pcos wat voor lichte vruchtbaarheidsproblemen zorgt. hierom zijn wij nu al begonnen voor een tweede. ( maar natuurlijk ook vooral omdat we er aan toe zijn) helaas ben ik veel vriendinnen verloren door de zwangerschap omdat deze in een andere fase van hun leven zaten dan ik. ik hoop via deze weg want leuke meiden te leren kennen. en wellicht dat er een leuke vriendschap uit kan voortvloeien. ( ofwel online of wel in real life ) dus ik hoop dat er meer meiden gezellig mee komen kletsen!
Hier nog een flevolandse mama. Leuk dat er weer een nieuwe topic over is Ik ben 30 jaar, getrouwd en heb nu een zoontje van bijna 7maand. Heb hiervoor een bbz gehad, mn zoontje is daarom ook echt ons wondertje. Werk 3 dagen op een bso. Nou meiden wie is next ??
@miran: hoi wat grappig we hebben veel overeenkomsten, behalve dat ons wondertjes allebei 7 maanden zijn. werk ik ook op een bso welke stad woon je?? en welk bedrijf?? als ik vragen mag allemaal hoor
hoi, ík ben ook een flevoland mama. ben 22 jaar en zwanger van ons eerste kleintje. het is wel leuk om met andere vrouwen te kletsen die ook uit de omgeving komen
Ik kom ook uit Lelystad! Heb 2 kindjes, van 19 maanden en van 3jaar. Erg leuk. Ben nu aan het zoeken voor een basisschool. Ga morgen kijken bij de Wildzang! Ben benieuwd...
Hey Sammie, Gefeliciteerd met je zwangerschap Hoe voel je je ?? Alles goed met je beeb ?? Al flink aan het winkelen zeker voor je kleintje Missym was het nog gelukt met de basisschool ?? Wat voor soort school is de wildzang ?? echt leuk dat er meer mensen hier gekomen zijn
ja alles gaat goed. veel moe en misselijk maar ger ergste heb ik wel gehad denk ik. volgende week weer langs de gyn en dan zien we of de kleine goed gegroeid is, zo spannend weer.
ja, eerste wilde mijn man het niet. maar na de eerste echo had al zoiets van kunnen we niet al zien wat het is haha... hebben jullie al kindjes en hoe oud zijn die? waar komen jullie allemaal vandaan? ik uit lelystad
Jeetje jullie komen allemaal uit lelystad Ik kom uit biddinghuizen. Heb een zoontje van 7maand Erg leuk ... wij wisten niet wat het was. Aan de ene kant onhandig, maar super spannend. Eerste vraag na de bevalling was ook...wat is het Ben je al flink aan het shoppen voor je baby ??
ja we hebben al heel veel. babykamer komt dinsdag al! we lopen bij de gyn en hebben geen uitzet lijst gekregen. heb wel op internet gekeken, maar weet nou niet welke ik moet hebben. waarvoor gebruik je fanellendoeken?
Heel veel mensen vinden flanellendoeken onzin, maar ik vind ze heerlijk zacht. Lekker voor het afdrogen, of extra op het aankleedkussen. Met veel dingen word je vanzelf creatief. Navelstreng doekjes is iets wat nog ongebruikt in de kast ligt. Maar er zijn weer mensen die ze nat&koud maken en gebruiken bij de prikjes. Om de been mee te koelen. De uitzetlijsten lijken veel op elkaar. Gewoon 1 uitkiezen,later kan je altijd nog dingen bijkopen of dat een ander het voor je haalt.
hoi ik vind dit topic en vind het ook wel leuk om mee te kletsen ik zelf ben 30 jaar jong en heb na 9 jaar wachten hopen en dromen een zoontje van 11 maand. ik woon in kraggenburg zegt vast iemand wat hier, naja het is vlak bij emmeloord. vind het ook leuk om met meiden uit de omgeving hier te kletsen.
Hoi Dobbel, In kraggenburg hebben wij onze bruiloft gevierd 2 jaar geleden Een wondertje hebben jullie dus gekregen Super zeg .. Hoe gaat het met Sven ??
oke waar in kraggenburg, bij de rontonde dat grote ding, wij hebben onze bruiloft in het bos gevierd, valt ook nog onder kraggenburg, dus wellicht jullie daar ook bij de voorst?? ja met sven gaat het op en af, groeit goed, maar nu weer verkouden en dan is het gelijk stukkie heftiger en hebben we de pomp weer nodig, maar komt wel weer goed. meneer ligt nu heerlijk te tukken in bed.
jeetje wat een wonder. dat jullie het volgehouden hebben. vindt ik heel knap en dan moet je ook heel sterk samen zijn. heel mooi dat jullie een mooi mannetje hebben. wij hebben een jaar gewacht en dat vond ik al echt heel lang. wij zijn ook getrouwd vorige week dinsdag, we wilden graag een gezin zijn met dezelfde achternaam
Hallo! Ik ben ook een Flevolandse mama. Ik ben op 19 Januari 2010 bevallen van een gezonde dochter. Ze was 4660 gr. en 54 cm. Haar naam is Jonna. Ik ben onverwachts thuis bevallen. De planning was in het ziekenhuis, maar het ging zo snel! Ik moest wel thuis bevallen. Om 3 uur s nachts braken mijn vliezen, en om iets voor 7 uur s ochtends was ze er al. Achteraf vond ik het ook enorm fijn. De volgende keer (als die komt) wil ik zeker weer thuis bevallen. Mijn naam is Anke en ik ben 2,5 jaar getrouwd met Jeroen. Wij wonen in Almere-Buiten. Ik kletste al ongeveer vanaf mei 2009 met de Januari mamas 2010 op de zw.pagina. Ik vond het ontzettend leuk om andere verhalen te lezen en gezellig te kletsen met andere mamas. Lijkt me ook ontzettend leuk om hier mamas of a.s mamas te leren kennen. Zal nu even terug lezen.
gezellig dat je er ook bij bent. we zijn nog maar net begonnen, dus we moeten nog een beetje opgang komen
[FONT="]@ Pamsie: Het probleem met vriendin kennen wij hier ook.[/FONT] [FONT="]Ik heb ook een vriendin die inmiddels al 2 kinderen heeft en wij weten dat je zeker vrienden kunt blijven als de één een kind heeft. Je moet je alleen enigszins aapassen.[/FONT] [FONT="]Andere vrienden van ons hebben we net een gesprek achter de rug.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Ik vind dat er op zich niet veel veranderd. Je bent nog steeds dezelfde persoon, alleen er is een kind bij gekomen.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Waar kom je eigenlijk vandaag, als ik zo brutaal mag vragen?[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Btw. Ik heb op jullie meisje gestemd hoor![/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Miran: Heerlijk zon wondertje! Geniet ervan.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Sammie: gefeliciteerd met je zwangerschap! Gaat alles lekker met je niet misselijk enzo?[/FONT] [FONT="]Ow, lees dat je wel moe en misselijk bent geweest. Hopelijk blijft het nu weg.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Jullie weten nu wat het wordt?[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Nog gefeliciteerd met jullie huwelijk![/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Missym: Er gaat er bij jou al 1 naar de basisschool. Wat gaat dat toch snel he.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Flanellenhanddoeken: Ik had ze wel gehaald (stond op het lijstje), maar heb ze niet gebruikt om af te drogen. Ik heb gewoon mijn eigen handdoeken gebruikt.[/FONT] [FONT="]Ik heb de flanellenhanddoeken gebruikt als een soort kussen. Ik legde een handdoek over het mattras. Mocht ze spugen hoef je niet direct je hele laken te verschonen. Natuurlijk wel als het veel was.[/FONT] [FONT="]Was een tip van mijn kraamverzorgster.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Dobbel: Zo he! 9 jaar???[/FONT] [FONT="]Vind het super dat jullie zo hebben doorgezet .het wachten heeft jullie beloond met een mooie zoon! Gefeliciteerd![/FONT] [FONT="]Jullie zoontje is bijna net zo oud als mijn dochter. Grappig.[/FONT]