wat maak je er mee, ik was eigelijk van plan om me er eens in te verdiepen, vooral om kaartjes te maken, door een armblesure kan ik nu niet zo goed en zeker niet lang haken, dus leek me zo iets wel een leuk alternatief, ik voeg een linkje toe naar wat ik leuk vind, heel veel spullen heb ik al wel behalve de potloden. en welke potloden raden jullie dan aan, ik wordt gek van het niets doen, dan ga ik te veel malen dus hoop dat dit lukt, ga het vrijdag zo wie zo eerst nog bij een vriendin proberen of ik het wat kan volhouden. http://4.bp.blogspot.com/-yhf2eeddJn0/TmEWZ5KGhvI/AAAAAAAADBU/iSXdpee0tmI/s640/IMG_6581.JPG ben zo wie zo benieuwd of er dames hier zijn die dit doen, altijd leuk om over te babbelen
dat zijn zeker prijzige potloden, voor een beginner wat te gek, dat budget heb ik ook niet. ik dacht aan een stabilo zetje of bruinzeel, iemand daar ervaringen mee?
verder helemaal niemand die dit gebruikt en dit soort kaartjes maakt? zal dan eeens gaan googelen naar een forum hier over, dat zal er vast zijn, maar ja dan heb ik er weer een forum bij,