steyn is nu 6 maanden. sinds een paar weken heeft hij al een verstopte neus,en komt er heel veel oorsmeer uit zijn oorjes. ook houd hij zijn hoofdje vaak schuin. nu heeft hij in januari het rs-virus gehad. sinds vandaag heeft hij weer veel moeite met slijm/speeksel wat hij niet weg krijgt. dit heeft hij dus alleen als hij boos wordt,en hard gaat huilen,en als hij fles aan het drinken is. hij heeft dus vandaag heel weinig gedronken. hij heeft er heel veel last van,en het duurt ongeveer een half uur,en dan gaat het wel weer. als hij het straks weer heeft,zit ik er aan te denken om de hap maar ff te bellen. maar omdat het om moment opnames gaat,weet ik dus niet of ze wat kunnen vinden,buitenom dat hij (verkouden)is. mijn vraag aan jullie is dus,weer iemand van julie of er een virus rondwaait???die dit soort klachten geeft?? gr tamara
Heey! Mijn dochtertje had het ook opeens heel erg. Zat ook continu aan haar oren. Bij haar kwam er een tandje door Dus misschien bij jou ook? Naar mijn weten heerst er geen virus..
hij heeft nu 2 tandjes,en die zijn al goed door. heeft hier alleen pijn aan gehad. hij borrelt ook weer. je hoort het slijm echt zitten. en hij blijft maar slikken en slikken,maar krijgt het bijna niet weg. je heb wel eens,dat je je verslikt in je eigen speeksel. dan moet je ook een paar keer slikken,voordat het weg is. nou dat heeft steyn dus ook heel erg,en dan duurt het ongeveer een half uur,en dan wordt het wat minder.alleen verslikt hij zich dus niet,maar is het dus speeksel/slijm die iedere keer terug omhoog komt,en dat krijgt hij niet weg. zal het morgen nog ff aankijken.