Hoi, we kunnen waarschijnlijk een hoogslaper overnemen, echt zo'n hoge met een buro eronder. maar zullen we hem nog opslaan of Teun zijn kamer alvast verbouwen en deze neerzetten en zijn baby/peuter kamer verkopen? hij komt zelf zijn bed niet uit, ook niet als hij wakker is, hij roept totdat ik zijn kamer in kom. kan evt nog een extra bedhekje erop plaatsen. hij word in december 4 dus kunnen we evt voor zijn verjaardag en sint en kerst spullen vragen. alvast bedankt voor de tips
Ik zou hem neerzetten! Hartstikke leuk toch! Grote school, groot bed. Zo te lezen gaat hij er niet heel snel uitvallen en voor kinderen is een hoogslaper reuze spannend.
Moeilijk...ik zelf zou nog even wachten... Een buro eronder klinkt zo schoolkindachtig.... Als je 4 bent ga je natuurlijk ook al naar school, maar dan hoef je geen huiswerk te maken. En anders vraag je het hem zelf, wat hij er van vind.
Zolang je er redelijk zeker van bent dat hij er niet uitvalt kan het volgens mij best. Wij hebben deze week de hoogslaper van mn zoontje (2,5) omhoog gezet. Denk dat hij nu anderhalve meter hoog is. We hebben alleen een ander trappetje want hij kon niet zo makkelijk op het laddertje komen. Maar hij vind het machtig mooi.