Logeerbedje

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Wijffie75, 30 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Hebben jullie enig idee of er ook ander soort logeerbedjes bestaan dan alleen die campingbedjes? M'n dochter begint nu wat te groot te worden en probeert er uit te klimmen enzo. Daarom ligt ze thuis ook al geruime tijd in een peuterbed.

Hoe doen jullie dat met logeren? Waar slaapt de kleine dan? Ik zie overal wel vouwbedden gewoon in 1persoonsmaat maar nooit een maatje kleiner. En zo'n grote kunnen mn ouders niet kwijt.

Wie heeft tips?

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm wij krijgen straks visite die nemen een 1persoonsslaapbankje mee...
    Gewoon een stoel die normaal op het meisje dr kamer staat..
    bestaat uti 3 kussens die je uitrolt en slaapt best

althans.. in ieder geval voor de ukken... ik weet neit zeker of het als volwassene ook zo lekker ligt eigenlijk
    maar mijn meisje.. en de logee van straks vinden het heerlijk slapen.
    Deze: IKEA | Slaapbanken | Slaapbanken | LYCKSELE | Bekleding slaapfauteuil

3. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Onze dochter slaapt nog 'gewoon' in een campingbedje bij opa en oma. Ze heeft een periode gehad dat ze daar inderdaad ook uitklom, maar nu vindt ze het alleen maar weer prachtig om in zo'n bedje te liggen. Past nog precies (ze is een meter lang). Binnekort zal er iets anders op verzonnen moeten worden en ik denk dat het dan een los matras op de grond gaat worden.

4. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Op het KDV slapen ze op kleine stretchers (schrijf je dat zo??). Weet alleen niet waar zoiets te koop zou zijn.
    Je kunt ook een opvouwbaar matrasje gebruiken of een klein luchtbedje misschien.

5. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
  6. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Bij oma in haar bed.
    Of in Center Parcs gewoon op een matras op de grond.

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Met Sinterklaas slapen wij bij mijn ouders, Eva gaat dan gewoon op een matras of luchtbed op de grond slapen denk ik. Ze hebben geen traphekjes, maar de deur van hun slaapkamer kan op slot, dus dat gaan we doen.

8. theangels

theangels Bekend lid

20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    Hebben je ouders niet een gewoon 1 pers/ bed over? Mijn zoontje slaapt al minstens een jaar in een 1 pers bed als we uit logeren gaan.

9. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Bedankt voor alle reacties. Dat Opblaasbedje lijkt me wel handig, heb m ff gebookmarked.

M'n ouders hebben geen plek voor een echt bed. Ze logeert daar in een klein kamertje, waar net het campingbedje past haha. Ze hebben gewoon veel te veel zooi in huis :) En als m'n dochter er niet is, staat dat bedje ook mega in de weg dus het moet wel inklapbaar zijn. Op dat kamertje hebben ze een haakje op de deur, speciaal voor haar.

Dat kussen/bedje van Ikea is wel heel erg duur, maar dat zal ergens anders vast wel goedkoper te vinden zijn, is ook een optie.

Stretchers kan ik niet vinden, alleen van die veldbedjes, maar dat lijkt me erg hard.

Bedankt, mochten er nog meer tips zijn, ik blijf lezen :)

Deel Deze Pagina