Wij hebben laatst nog EUR 50,00 ontvangen voor een paar klokken, deze netjes verstuurd via het postkantoor. Wij verkopen alleen dus met zelf overmaken heb ik geen ervaringen.
80,- jaren geleden. Ik ben er kei hard ingetuind.. Sindsdien haal ik alles op óf het is iets kleins zoals een tijd terug voor een boekje van 5,-
0,0 betaald, ik haal het op. Is het te ver dan heb ik pech. 0,0 ontvangen. Ik ontvang het contant en anders heeft diegene pech. Ik wil geen gesodemieter hebben met "Ja ik heb het geld niet ontvangen."
Zelf 75 betaald voor sportschoenen, die zouden zo goed als nieuw zijn, 3x gedragen, op de foto's zagen ze er ook heel mooi uit (nieuw kosten ze 130). Toen ze eenmaal bezorgd werden waren het zwaar afgetrapte schoenen Ik heb wel 45 terug gestort gekregen, want die mensen waren zo slim geweest hun adres ook op de doos te schrijven, ze woonden 10 minuten bij mijn ouders vandaan (1uur rijden voor ons), dus ik zei dat ik de schoenen terug zou komen brengen ik heb ze toen aan mijn zusje gegeven (die is zelfs blij met afgetrapte schoenen ). Was wel een les, ik koop nooit meer iets "zo goed als nieuw" Zelf voor 350 iets verkocht via marktplaats.
Verkocht voor 450 euro. Had wel link van website van mijn bedrijf gegeven om vertrouwen te wekken(bedrijf had niks te maken met de verkoop). Ze wilden nml eerst de helft overmaken en na ontvangst de rest, zo goed van vertrouwen ben ik niet . Zelf kopen 1 keer 75 euro maar dat doe ik eigenlijk echt nooit. Het was dat ik het echt graag wilde hebben en het echt te ver was om op te halen, gelukkig goed gekomen. Altijd ophalen! Ik kijk niet eens verder.
Zelf overgemaakt 85,- voor een tablet,.. was de helft maar nooit gekregen. Ook aangifte gedaan, maar uiteraard zie je dat geld nooit meer terug. :x Ontvangen met opsturen niets, alles wat ik verkocht werd gewoon opgehaald en dan betaald met het hoogste bedrag 75,- voor een papegaaienkooi.
Volgens mij 25 of 30 Euro hoogstens. Meestal ga ik niet verder dan bedragen als 15 Euro, anders haal ik het wel op. Ontvangen, volgens mij max. 45 Euro.
Hoogste wat ik heb overgemaakt was 80 euro. En ben toen ook opgelicht :/ Ging om Nike roshe run schoenen. Zijn nooit gekomen Verder nooit meer dan 30 euro overgemaakt. En haal liever op..
Twee weken geleden mijn auto verkocht via marktplaats. De koper heeft 3000 euro overgemaakt. Ze heeft zelfs de auto meegekregen zonder dat dit op mijn rekening stond. Wel had ik een kopie van haar paspoort, rijbewijs, adres en een screenshot dat het geld echt was overgemaakt. Vond het wel heeeel spannend, gelukkig is het goed gegaan!
Hoogste overgemaakt 56 euro en ontvangen 20 euro. Allemaal goed gegaan. Heb eind januari wel schoenen a 100 euro retour gestuurd naar een webshop omdat het toch niet mijn ding was en die geven geen gehoor, laat staan geld. Via inet lees ik dag het oplichters zijn. Ga na volgende week ook aangifte doen als mijn geld er dan nog niet is en het bedrijf even bezoeken.
Snap trouwens niet dat er zo weinig/niks gebeurt met de aangifte. Het is gewoon diefstal. Geloof dat ze alleen ingrijpen als ze vaker melding hebben ontvangen.
Hoogste bedrag ontvangen 131,75 zelf een keer opgelicht voor 44,- nooit meer iets gehoord of gezien
125 euro overgemaakt en 150 overgemaakt gekregen. Ben nog nooit opgelicht en ik koop VEEL via marktplaats.