150 euro voor een draagdoek. Maar dat is ook wel een ander 'wereldje' . Ontvangen idem dito voor dezelfde draagdoek
Haal alleen op. Wel al verkocht en opgestuurd, rond de 35. Ook alleen verzekerd verstuurd, zodat ik zeker wist dat het moest aankomen.
Rond de 150 euro overgemaakt en ook rond de 150 euro ontvangen. Ik maak veel gebruik van mp en gaat 9 van de 10 keer goed. Nu in 9 jaar tijd 2x genaaid ( die ging dan om een iphone en dure jas) Er zal altijd wel een enkeling tussen blijven zitten die de boel belazert. Wel ''screen'' ik de advertenties altijd zoveel mogelijk op betrouwbaarheid; Onder andere check ik; hoelang diegene op marktplaats actief is, of diegene nog meer verkoopt, moet de foto meestal wel echt zijn en niet van internet geplukt, let op op de marktplaatsnaam en evt tel nr + de schrijfwijze van die persoon. ( evt. rek nr check) Sommigen zetten geeneens een naam onder hun bericht en dan is het ook al een beetje verdacht.
Rond de 200,- ontvangen en ook betaald. Is gewoon goed gegaan. Ik doe juist helemaal niet aan ophalen.