hoogste opleiding?

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 23 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

hoogste?

1. basisschool

2. vmbo mavo havo etc

3. mbo

4. hbo

5. wo

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Universiteit en ik ben gepromoveerd. Dat kan je ook als een soort opleiding beschouwen ;)

2. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

WO master, hopelijk ooit nog promoveren :)

3. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hier in België hebben de niveau's een andere naam, dus weet niet zeker welke ik moet aanklikken. Ik heb 'alleen' een diploma van deeltijds onderwijs.(eigenlijk puur door persoonlijke problemen) En werk nu als schoonmaakster. ;)
    En dan word je inderdaad zooo snel in een hokje geplaatst.
    Ik word er soms niet goed van.

Ik ben niet dom. ;)
    En ik ken wel meerdere meiden die dit werk doen of geen diploma hebben en allesbehalve simpel zijn. ;)

4. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ik baal ook altijd van die vraag want hoogst genoten mavo. werkniveau mbo/hbo

Ik heb mijn mbo bouwkunde niet kunnen afmaken door mijn rug en daar houden ze dan weer net geen rekening mee, dat het vaak geen onwil is of mentaal niet mogenlijk maar het om een andere reden niet is gelukt. :(

maakt het voor mij erg laastig om werk te vinden wat ik mag met mijn lichaam, nu dus ook aan het zoeken wat ik wil.

5. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Hbo...

waarom zou je je meteen in een hokje geplaatst moeten voelen?! Wij hebben op het werk enkele collega's zonder papiertje en die doen net zo goed het werk als dat mijn collega's die gepromoveerd zijn doen...

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

omdat dat helaas wel zo is. als jij alleen je mavo hebt dan krijg je echt gelijk de stempel van "slecht lerend" echt serieus hoor.

tegen woordig moeten zelfs vakken vullers al een havo hebben minimaal te gek voor woorden maar ja

7. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Mavo D.

2 keer een MBO opleiding begonnen en beide gekapt toen ik naar de 3de moest op stage, gewoon omdat ik mezelf niet goed genoeg vond. Niet omdat ik dom ben, gewoon onzeker.

8. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Op school vroeger was het van: tja als jij de mavo haalt is het een wonder (letterlijk gezegd) nou mavo gehaald, mbo gehaald 2 jaar geleden hbo gehaald.
    Mijn man heeft vmbo gedaan. Hij heeft de leukste baan die hij zou kunnen wensen en ik... zit al een jaar thuis. De meeste banen zijn onder het hbo niveau, dus wordt je nu niet snel voor aangenomen, ben te oud, te duur enz enz.
    Wat mij betreft zegt het niet veel. Maar toen ik mbo deed en ging werken werd ik wel een beetje vreemd aangekeken. Het ligt denk ik ook een beetje aan de omgeving...

9. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hier mbo ik had makkelijk hbo gekund maar leerde mijn man kennen, en wou z.s.m trouwen en kindje krijgen :S

10. Trees

Trees Niet meer actief

WO (psychologie en pedagogiek).

Mijn vader heeft alleen basisschool en mijn moeder was een dropout op de MULO (MAVO). Vooropleiding ouders hoeft niks te zeggen over het kind. Ik heb vroeger behoorlijk wat vooroordelen over me heen gehad en ben dan nu ook extra trots dat ik twee bullen op zak heb :) .

11. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    HBO met een propedeuse Management & Organisatie

12. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.206
    1.260
    113
    Centrum België
    Masterdiploma Handelswetenschappen (4jr hogeschool); gelijkgesteld aan universitair

13. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    mbo met een gedeelte hbo, alleen had ik er genoeg van! heb wel mn mbo gehaald maar hbo niet. ik was niet gemotiveerd genoeg meer.

14. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Same here :D

15. haha ik rol hier over de vloer.. :D:D

16. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Universiteit, master.

17. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Ik hier ook!
    Jammer, maar zeker geen spijt van!

Toen ik 19 was ben ik gaan samenwonen, kon een nette auto rijden, en lekker kopen wat ik wilde.
    Enik ben nu 24, getrouwd, zwanger, samenwonend, en anderen studeren nog.

Iedereen maakt andere keuzes.

18. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Word wel je vloer lekker schoon van hihihi:D

19. Jade86

Jade86 Bekend lid

HBO.

eerst MAVO, toen MBO (SPW) daarna HBO (SPH)

20. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Universiteit.

Deel Deze Pagina