Nadat ik al een week niet slaap door de misselijkheid en geen enkel middeltje of tip helpt heb ik gisteren eens iets geporbeerd: Vlak voor het naar bed gaan (ja echt heel slecht) een beschuitje met kaas gegeten, niet dat het makkelijk naar binnen ging want ik ben nog altijd misselijk. Maar... ik heb vannacht eindelijk kunnen slapen zonder constant te hoeven kokhalzen. Vanmorgen bij het opstaan meteen weer een beschuitje gegeten maar dat hielp niet, ging er meteen weer uit! Voor de nacht helpt het dus wel! Morgen naar de gyn en hopen dat hij er wat aan kan doen, want ik spuug de hele dag door, voel me echt beroerd, slap en krijg geen hap door mijn keel. Inmiddels ook al 2 kg afgevallen. Maar goed, de TIP voor de misselijkheid in de nacht: iets lichts eten voor het slapen gaan!
Wat mij goed hielp tegen de misselijkheid was yoghurt, yokidrink, een paar naturel chipjes. Overdag vaker over de dag verdeelt wat eten hielp mij ook. Misschien heb je iets aan mijn tips, ik weet hoe vervelend het is om de hele dag misselijk te zijn!
Ik Heb vooral snachts ook last, iets eten helpt soms, wat me ook helpt is om niet helemaal plaat te liggen
Ben bijna heel mn zwangerschap misselijk geweest niets dat echt goed hielp als ik snachts misselijk wakker werd pakte ik een lollie
Bij mij werkt alleen medicatie goed, dat zou jij ook moeten kunnen krijgen als je de hele dag over moet geven en al afgevallen bent. Als ik vlak voor het slapen ga eten dan word ik juist weer misselijk en moet ik er nog een pil ingooien. Dus voor iedereen zal het anders zijn. Maar als het jou helpt is dat mooi! sterkte er verder mee.