bij de verloskundige geweest

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sammie01, 24 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sammie01

sammie01 Actief lid

3 apr 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    nou nou ik vond het allenmaal wel spannend.
    en helemaal zeker hoe ver ik was weet ik niet..
    ze heeft mijn buik gevoeld en naar het hartje geluisterd en die was goed te horen.... leuk om te horen kreeg helemaal tranen in mijn ogen zo raar is dat.
    ze denkt dat ik al zeker 3 maanden ben maar ja zeker weet zij het niet.... ze zij dat ze mijn baarmoeder kon voelen en dat die al wat hogerlag en aan mijn buik te zien en in combinatie met het kloppen van het hart dat 3 maanden is..
    ik eb nu een afspraak voor een termijn echo maar helaas is dat pas 7 aug... kon ook volgende week dinsdag maar dan zit ik net een weekje in limburg balen..... tis allemaal wel raar hoor.... maar ach nu is het een kwestie van af wachten.. niet meer en niet minder...

2. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    leuk joh!
    Het hartje te hebben gehoord, ik heb het hartje van onze beeb al 3 x gezien, maar nog nooit gehoord, als alles goed is horen we hem woensdag, vind het spannend hoor.
    En ach 4 augustus is alweer over twee weken, nog ff wachten

3. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Het lijkt me ook echt een emo ervaring. Voor het eerst het hartje van je eigen kind horen, wow!

Geniet ervan !

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hallo,

Lekker toch, je hebt het hartje al gehoord, dat is toch al heel wat!
    Zou natuurlijk ook wel lekker zijn als je al langer zwanger bent dan verwacht! Nog 2 weekjes geduld! :)

Gr. Miranda

5. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Als het hartje al te horen was dan denk ik ook dat je verder bent, met 9 weken is dit volgens mij helemaal niet mogelijk. Spannend dan die echo, zal een echte verrassing worden!

6. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Gelukkig, ben niet de enige. ik moest ook even wat traantjes laten op het moment dat ik voor het eerst het hartje hoorde. En bij de eerste echo ok weer, trouwens.

7. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Dat is wel degelijk mogelijk! Bij Lotte kon ik haar hartje horen met 8 weken en 6 dagen :)

Maar heerlijk he om te horen, ik keek er ook elke keer weer naar uit! Straks met de echo geniet je nog veel meer!

8. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ik heb het hartje vorige week ook weer gehoord. Al was dit de 4e keer (of zoiets), het blijft spannend. En wat een geweldig geluid als je dat treintje dan weer hoort.

Deel Deze Pagina