Ik ben bijna 13 weken zwanger van de eerste, en nu lijkt mijn buikje ineens hard te gaan! Ik had niet gedacht dat het al zo vroeg zichtbaar zou zijn, met 11 weken begon het al naar buiten te komen. Ik draag al een paar weken zwangerschapsjeans omdat mijn eigen skinny's sowieso al strak zaten. Wie heeft nog meer zo vroeg al een zichtbaar buikje? Ik ben redelijk slank, niet dun, maargoed, dan zie je het misschien ook eerder. Ben er trots op maar moet er nog erg aan wennen!
Ik merkte het zelf ook met 13 weken. Broeken zaten echt niet lekker meer, heb bij sommige broeken met een elastiek door het knoopsgat gelopen. Zag er toen zeg maar altijd uit alsof ik flink gegeten had. Dat komt ook doordat je baarmoeder groeit (die is geloof ik zo groot als een sinaasappel of grapefruit als je 13 weken zwanger bent) en alles een nieuw plekje krijgt. Het is ook wennen maar dat komt vanzelf Lekker van genieten hoor, nu mag het!!
Ik voel duidelijk mijn baarmoeder boven het schaambot uitkomen als ik op m'n rug lig, maar wat ik zo bijzonder vind is dat m'n hele buik al rond baar buiten vormt zeg maar. Ook hoog, terwijl het kindje daar niet zit? Zorgt de baarmoeder al dat alles opschuift of dat er ruimte wordt gemaakt waardoor dit zo snel als geheel te zien is dan?
Ik ben morgen 15 weken zwanger en ik ben nog helemaal plat. Er zijn mensen die nu vragen van ben je wel zwanger. Zo zie je maar dat het per persoon verschilt. Ik moet er wel bijzeggen dat ik 7 kilo ben afgevallen omdat ik niks binnen houd. Geniet van je zwangerschap ! De rest ook !!
Ik ben zwanger van de 2de, En eigenlijk sinds vandaag dat mijn buik dikker word...Je begint het nu echt te zien Bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik pas echt een duidelijke buik rond 24 weken.
Eerste had ik een buikkie met 8 weken deze keer al met 7 weken duidelijk. Was lastig want het was zomer tsja een trui aan is dan geen optie haha. Beetje stoeien met te grote t shirts en snel vertelt aan de fam met 9 weken na de eerste echo.
Hier ook al een hele ronde zwangere buik.. bij mij was t ook rond 8 weken duidelijk zichtbaar en nu al helemaal! Had ook niet verwacht dat t zo snel zou gaan bij mij
Hier ook al een buikje. Zullen wel darmen zijn natuurlijk maar zelfs met een grote trui aan is t zichtbaar. Mijn eigen broeken passen ook al niet meer. 2e zwangerschap overigens... Bij de eerste duurde t wel heel erg lang voordat je wat kon zien maar was op t laatst wel een enorme buik.
Volgens de weegschaal ben ik nog niks aangekomen maar ik heb wel al een buikje. Me vriend zei van de week: "Zo! Je begint het nu echt te zien he?! ". Dus dat zegt genoeg denk ik hihi.
Met 13 weken ben ik overgeschakeld naar positiebroeken. Puur darmen op dat moment haha. Ik pas al mijn bovenkleding nog, alleen de onderkleding werkt niet lekker mee
Nu dus al echt n buik bij zoontje kwam die rond 15 weken. Blijkt toch dat je al flink uitgerekt bent door de vorige zw ☺ hier ook niet meer te verbergen. Had maandag goede termijnecho heb t toen maar wereldkundig gemaakt😛
Hier nu ook al bijna niet te verbergen! Aangezien ik normaal slank en dus ook een platte buik heb.. Nu is mijn onderbuik echt gigantisch voor mijn doen :-D Mijn spijkerbroeken zitten ook echt niet lekker nu.. Draag nu maar even een legging, zit stukkkeeennn beter! Ik ben overigens al wel wat aangekomen.. Maar ach
Dat aankomen moet je je vooral niet druk om maken hoor, dit gaat toch gebeuren! Natuurlijk niet te veel en te ongezond eten maargoed, dat weet iedereen! Ik moet erg wennen aan het feit dat m'n lichaam verandert, was altijd slank en nu voel ik me soms een tonnetje, terwijl het echt heel erg meevalt volgens iedereen....gewoon maar trots op zijn dus!
Hier ook al een buikje, al een week of 2, ben niet slank van mezelf, wel geproportioneerd. Ga vanmiddag een buikfotootje maken voor vergelijking. Liefs,
Hier begint het nu ook wat te komen...aan het einde van de dag zit mijn broek niet meer lekker en begint echt te knellen rond mijn darmen. Ben ook niet heel slank, normaal postuur, maar wel al de 3de zwangerschap. Lichaam weet wat er moet gebeuren
Bij de eerste had ik pas buik met 16/17 weken.. Dit keer gaat super snel, zit wel 3 kilo onder mijn start gewicht, maar buikje groeit mooi naar voren, helemaal blij Zie foto: vorige week met 12 weken. (Meer foto's? Zie mijn album)
Mooie foto! Hier gaat het ineens ook hard, veel sneller dan vorige zwangerschap.. Begin ook al een buik te krijgen, ben 10 wk