Hoii hoii, Ik had een vraagje: Ik heb al sinds de 10e week een Angelsounds doppler en moet zeggen dat ik nooit problemen heb gehad met de hartslag vinden hoor, maar laatste 2 weken valt me op, dat vooral in de eerste minuten als ik luister, de hartslag van de baby soms even een paar seconden een stuk langzamer gaat ongv. net zo snel als mijn eigen hartslag.. Het herpakt zich eigenlijk redelijk snel weer, maar toch schrik ik er elke keer weer van. Het zal toch niks raars zijn of kan het misschien dat de baby zich net even draait en ik dus gewoon een paar slagen niet kan horen, of mijn eigen hartslag even hoor van bijv. de navelstreng of placenta. Meestal gebeurt het ook maar 1x heel even kort en daarna hoor ik er niks meer van. Ik las ook ergens dat de doppler een hoop energie van je baby vraagt en dat het dus ook kan komen door het gebruik van de Angelsounds. Sorry voor de 1000ste vraag hier, maar vind het toch schrikken steeds. Groetjesss Dnze22
hoi als het zo ver zakt dat je eigen hartslag zou kunnen zijn, dan is het je eigen hartslag. Er lopen slagaderen in je buik en daardoor kun je heel gemakkelijk je eigen hartslag even horen. Geen zorgen dus en niet te vaak luisteren, 1 keer per week en niet meer dan 5 minuten. Mirjam