Maagpijn!

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Gezond, 28 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gezond

Gezond Niet meer actief

Hoi hoi...

Ik ben nu 8 dagen na mijn inseminatie als ik de dag van de inseminatie niet meetel.
    In de vorige zwangerschap (bleek bbz te zijn) had ik hetzelfde wat ik nu heb... Alleen is het nu erger en vroeger...

Ik heb nl. een maagpijn die tegen het middaguur begint en dan steeds erger wordt. Gisteravond ben ik op de bank gaan liggen omdat ik me echt niet lekker meer voelde. Vervolgens halve nacht niet geslapen van de pijn. Paracetamol durf ik niet te nemen. Vanochtend was de pijn weer heelemaal weg...! Ook heb ik een gezwollen buik... net ofdat ik vocht vasthoudt, wat savonds ook erger is...
    Daarnaast heb ik een metaalsmaak in mijn mond gedurende nu al 2 dagen (dat heb ik trouwens nog nooit gehad)...

Kan het zijn dat de maagpijn etc. heel vroege zwangerschapssymptomen zijn?

Kan het zijn dat wanneer je zwanger bent van een meerling je eerder symptomen krijgt?

Ik hoop dat iemand van jullie me antwoord kan geven...

Alvast bedankt!

Liefs,
    Wishgirl

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

het gebeurt echt zelden dat je voor je verwachet menstruatiedatum al zwangerschapverschijnselen hebt. Maar het zou kunnen. Paracetamol kun je gerust nemen en ook rennies mag je nemen, zijn allebei veilig in de zwangerschap. Ik zou dat ook maar doen want als je zo'n last hebt voel je je alleen maar naar.

Mirjam

3. Gezond

Gezond Niet meer actief

Dank je wel Mirjam voor je antwoord!

Ik heb het dus bij een vorige zwangerschap ook gehad... die maagpijn alleen was dat later...

Ik ben nog wel even ook naar de huisarts geweest voor de zekerheid en die heeft blaasontsteking geconstateerd in mijn urine... Hij zei dat daar de maagpijn en de metaalsmaak in mijn mond vandaan kwamen.. maar komt me toch raar voor.. Ik heb verder ook geen klachten van de blaasontsteking..

Deel Deze Pagina