hallo, Ik ben nog erg pril zwanger maar nu had ik een vraag of iemand ook erg aan het scheten laten is. ze stinken erg en er komt echt alleen maar lucht uit mijn buik. Ik hoor of lees het graag. xxx
ik kan me niet meer herinneren of ik het zo vroeg al had maar lucht heb ik genoeg inderdaad...niet prettig maar het zal er wel bij horen haha!
Herkenbaar maar wordt wel weer minder hoor. Je darmen zijn nu gewoon wat van slag maar dat wordt wel weer (wat) beter! Enne... beter eruit dan erin!
Hallo, ben blij je vraag te horen! Heb hetzelfde probleem (ben 11wk en 1d). Vooral s avonds heb ik het probleem, rommelende darmen en massa's lucht! En idd stinkeeeennn....! hihi Groetjes
hahaha weer zo'n lachwekkend onderwerp onder de vrouwen LOL tja in de zwangerschap wordt je letterlijk en figuurlijk niet aantrekkelijker he? maar goed hier is het ook voor de 2de x weer een duidelijk kwaaltje zelfs boeren laten gaat nu vanzelf hihi ach ja het is voor het goede doel groetjes van Ramona
hahahahahhaaha Ja erg herkenbaar.... Heb in het verleden eens een blog geschreven over de mindere dingen in je zwangerschap en daar van winden laten er 1 van hahahahaha Ach wij zwangeren hebben een goed excuus, kunnen altijd 10x achter elkaar naar de wc gaan en zeggen tja... die kleine drukt op me blaas he...
hahahaha sorry ik lees nu net me reactie... "in het verleden" tssss correctie...vorig jr heb ik dat blogje geschreven
hoi hoi ja ik herken het idd heeeeeel goed ben en was net een gas fabriek ze komen nu nog steeds en idd erg stinken en het zijn niet van de zachten ook nog eens wat een onderwerp maar ja het hoort er bij spawater
ja ken het probleem en boeren is ook geen probleem meer. Kon ik nooit echt en nu plots soms harder als mijn vriend. die kan er gelukkig erg hard om lachen maar het is wel erg vervelend