Hallo Dames, Ik heb sinds 2 dagen een hele rare en vervelende ontlasting, dit houd in ik heb het gevoel dat ik erge diaree krijg en moet dan echt naar de wc rennen. . eenmaal daar heb ik ook buikpijn in mijn darmen dan heb ik diaree maar echt minimaal (komt niet op gang) en dat herhaald zich zo al 2 dagen Moest vannacht zelfs uit mijn bed omdat er weer een beetje uit moest Normaal als je diaree hebt dat is het één keer heel heftig en dan ben je er ook weer een tijdje vanaf maar ik moet nu dus soms 5 keer op een avond en dan dat rot beetje bah bah en het is ook nog pijnlijk ook! Heeft iemand tips voor mij? Word er een beetje stapel gek van (sorry voor het vieze verhaal maar ik weet het echt niet meer ook niet of dit normaal is)
Ik heb dit ook gehad.. Maar ik weet niet of het aan mij lag of de twee potjes olijven die ik had genuttigd.. Het is inderdaad heel vervelend! Eet vijgen of pruimen, als je het wat meer op gang wil krijgen... En ander bananen om het te stoppen..
komt een beetje door de hormonen van de zwangerschap. Je darmen moeten plaatsmaken enz. en zijn een beetje van slag. Veel fruit, groente en volkoren producten eten en vooral ook veel drinken. Maar verder kun je er niet veel aan doen volgens mij.
In het begin van mijn zwangeschap had ik ook veel last van mijn darmen. Vooral pijn en lucht. Wordt vanzelf weer beter (tenminste bij mij dan) Verder gezond eten, komt allemaal weer goed (ooit)
Wat een leuke naam heb jij, zo heet mijn hondje hihihi gezond eten doe ik gelukkig. . . dan nu maar wachten op dat OOIT gelukkig ben ik niet de enige waar het echt pijnlijk en vervelend is
Heb sinds een paar dagen ook ontzettend last van mijn darmen. Ben nu aan het werk en het kost me echt veel moeite. Ik geef les dus een moment van rust heb je niet. Ik heb mijn verloskundige gebeld omdat de pijn vandaag extreem is. Maar volgens hem hoef ik me geen zorgen te maken. Maar het is wel bijzonder vervelend, dus ik weet hoe je je voelt... Hoop dat het gauw weer minder wordt!
ik heb ook last van mijn darmen en gister hele dag diaree en krampen dacht miskraam eerst want had ook wat slijm met bloed beetje erin. dacht juist dat de darmen gingen verstoppen. ik eet nu wel meer fruit en vruchtensap zou dat de boosdoener zijn of gewoon een buikgriepje of zoiets.
ik heb sinds een aantal dagen ook last van me ontlasting. ik moet dan heel nodig zo is het gevoel dan zit ik op de wc dan komt er of heel moeizaam een beetje of er komt niks. het is ook best wel hard.