Wie heeft er ook een Quinny Buzz?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Pris, 31 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pris

    Pris Fanatiek lid

    Wij hebben m twee weken geleden binnen gekregen. Ideaal ding en helemaal blij mee :D
    Alleen 1 ding; Als ie ingeklapt is krijg ik m heel moelijk op slot (dat ''elastiekje'' dat je moet vastmaken tegen t uitvouwen) Ik probeer t steeds omdat ik had gehoopt dat ie na iets meer gebruik wat soepeler zou gaan. Maar nog niet dus. Als ik m dan eenmaal vast heb, zit ie zo strak dat ik ook weer een hele tijd aan t ''pielen'' ben om m los te krijgen..... Ik zie me zelf nog niet zolang staan in een parkeergarage/terrein...................

    Hebben jullie dit ook? Of alleen in t begin gehad en gaat ie op een gegeven moment wel soepeler?
    Of hebben we ms een ''maandagochtend elastiekje'' op de wagen en zouden we even terug moeten.

    Ik hoor t graag!
     
  2. nikster

    nikster Fanatiek lid

    26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    hier ook een buzz maar geen last van...elastiekje doet ut prima....
     
  3. nikita

    nikita Lid

    22 feb 2006
    48
    1
    0
    mijn dochters verzorgen
    Assendelft
    Hey,

    Wij hebben ook de buzz en bij ons is het elastiekje ook erg strak. Maar ik moet er eerlijk bij zeggen dat wij het elastiekje er nooit op doen. De kinderwagen blijft ook ingeklapt zitten als het elastiekje er niet op zit.

    Groetjes Nicole
     
  4. Toys

    Toys Fanatiek lid

    21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Bij ons is ie ook strak. Alleen mijn man die vergeet altijd de duwstang terug te schuiven...anders krijg je dat elastiekje er nooit omheen. Misschien hebben jullie hier ook last van? ;)
    En idd wat vaker gebruiken, miss wordt ie dan wat soepeler en anders zou ik gewoon terug gaan. Als wij dat elastiekje er niet omheen doen klapt ie vanzelf uit dus dat is hier geen optie.
     
  5. Moontje78

    Moontje78 Actief lid

    6 feb 2007
    137
    0
    0
    Wij hebben ook de Buzz en ook een heel strak elastiekje maar we gebruiken m Ć©cht nĆ³Ć³it!En hij klapt ook nooit zomaar open dus....
     
  6. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    :oops: oh, wat ben ik dom! :oops:

    daar is dat elastiekje dus voor!
    whahahahaah!
    ga 'm morgen gelijk uitproberen ;) :) :) :)
     
  7. Pris

    Pris Fanatiek lid

     
  8. Mandytjuh

    Mandytjuh Fanatiek lid

    4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    hier zit het elastiekje ook heel strak, maar denk dat het nieuwigheid is...
    ik zelf heb hem niet vast zitten, maar mijn mannetje doet het wel want als hij dat niet doet en hij haalt hem uit de auto dan zit h ij 9 van de 10 x erbijna tussen met zijn vingers hihihihi ( de dommert ;) )
     
  9. Pam

    Pam Actief lid

    14 aug 2006
    275
    0
    0
    Hahahah, wij hebben 'm ook en ik vroeg me ook al af waar dat elastiekje goed voor was hahahahaha..
    Nou, weer wat geleerd..

    Zitten er nog meer foefjes op die ik misschien nog niet ontdekt heb? LOL
     
  10. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    hier zit ie ook strak, maar heb nu echt zo vaak geoefend dat ie wel losser wordt!
     
  11. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    hier zit hij ook wel strak maar het is wel te doen hoor, maar toch vind ik het fijn om te horen dat je het niet hoeft te gebruiken. waar ik ook wel moeite mee heb is de zonnekap ik moet hier best wel hard aan trekken moet hij vast klikken, hebben jullie dit ook
     
  12. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    zonnekap heb ik gene last mee...Wel met de zonnekap van de reiswieg zeg maar...Die krijg ik erg moeilijk os wanneer ik de knopjes indruk aan de zijkanten...
     
  13. Sjalleke

    Sjalleke Fanatiek lid

    21 okt 2005
    2.150
    401
    83
    Ik heb er 1 keer tussen gezeten omdat ik het elastiekje er ook niet elke keer op wilde frotten en dan piep je dus wel want door dat automatische mechanisme ben je niet zomaar los :(
     
  14. Shirleyke

    Shirleyke Actief lid

    Hier is ie ook nogal aan de strakke kant...
    Misschien als Kyani al iets ouder is en de wagen al meer vervoerd is, dat ie iets losser komt.
    Voorlopig spant ie nog redelijk.
     
  15. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    ja die bedoel ik die krijg ik wel heel makkelijk los maar vast is echt een drama, misschien omdat hij nog helemaal nieuw is en wordt het in verloop van tijd nog soepel
     
  16. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Wij. De zwarte standaard een een groene dreamy.
     

Deel Deze Pagina