Inspiratie stoel/bank voor op de babykamer

Discussion in 'De babyuitzet' started by Zolief, Jan 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zolief

Zolief Fanatiek lid

Jan 2, 2012
    1,413
    44
    48
    Onderin Nederland
    Hoi!

Ik ben nog op zoek naar een leuke lekkere stoel/bankje of love seat voor op de babykamer. Ik heb gewoon geen idee wat nou leuk is. Het moet vooral niet te groot zijn.

Wat hebben jullie voor stoel of bankje op de babykamer staan? en waar heb je hem vandaan? Ik zoek inspiratie.. dus graag een foto :D

Ben benieuwd!

2. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Hoi Danssie, vind je het goed dat ik even meelift? Hier nog maar pril, maar al wel een beetje aan het dromen en qua stoel echt geen idee. Nog tijd zat, maar altijd fijn om vast ideeën op te doen! :D

3. Riverr

Riverr Fanatiek lid

Aug 27, 2012
    2,019
    172
    63
    Als ik er plek voor had gehad dan had ik een ektorp fauteuil gekocht in het wit. Die vind ik zo heerlijk zitten.

4. rara

rara Actief lid

Jul 26, 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    Wij hebben net de schommelstoel naar boven gebracht ;)

5. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

Jan 30, 2011
    2,770
    1
    0
    hier staat een rietenstoel met kussen op de kinderkamer maar die is nooit gebruikt.Seth sliep/slaapt bij ons dan voed ik wel in bed.veel lekkerder dan in een stoel

6. MaMa

MaMa Fanatiek lid

Dec 21, 2012
    2,663
    376
    83
    Female
    Utreg
    De ikea ektorp is mooi en zit heerlijk maar is duur op mp wel wat goedkoper te vinden. ik heb de ikea tullsta, Google maar dan zie je foto. Heerlijk en lekker breed dus ruimte voor je armen en kussen bij het voeden

7. McSusan

McSusan Actief lid

Jan 3, 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ektorp Tullsta wit, hebben we in zoonlief zijn kamer staan. Hele fijne stoel waar ik menig uurtje in heb doorgebracht. Eerst met de nachtvoedingen en later bij het weer in laten slapen als hij 's nachts wakker werd. Voor de nieuwe babykamer gaan we weer dezelfde aanschaffen.

8. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    4,859
    1
    0
    Hier een Poang schommelstoel van Ikea, erg fijn!

9. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Een Oude schommelstoel :).

10. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    ik lees ook even mee, we hebben niet zoveel ruimte als op de andere kinderkamer (daar stond een 2zitsbankje;))

11. Zolief

Zolief Fanatiek lid

Jan 2, 2012
    1,413
    44
    48
    Onderin Nederland
    Leuk, bedankt voor de reacties!
    Graag meer :):)

Brenjomi: Wat voor bankje had je daar staan? en waar vandaan?

12. San987

San987 Fanatiek lid

Oct 21, 2012
    1,516
    98
    48
    Ik had laatst bij de leenbakker van die kleine schommelstoelen zien staan, deze wil ik eentje en dan een grote voor mij.

Ook bij de ikea had ik een kleine en grote stoel gezien. Zal morgen wel ff een plaatje van die stoel hierop zetten.

13. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Mijn tip is alleen; kies een stoel waarbij je op kan staan met een slapende baby in je armen! Dat lukt namelijk niet in elke stoel, soms heb je je handen nodig om op te staan. Niet handig op een babykamer ;)

14. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    omdat het beneden wat vol werd (met een wiegje, een box (na 2mnd) een 3persoons en een 2persoonsbank hebben we die boven gezet (de 2persoons)
    toen we die set verkochten wilde ik toch wel een ander bankje. familie had nog een bankje staan waar ze niks mee deden dus dat was makkelijk.

ik heb een stoeltje staan van ikea skruvsta. maar daar zit je niet lekker in met een voedingskussen... en als de baby iets groter is (of je bent als moeder iets mobieler dan de eerste week;)) wil ik er ook graag lekker in kunnen zitten (met een been onder het andere been zeg maar enz.) en dat kan bij die niet.

15. Miracle1

Miracle1 Fanatiek lid

Apr 29, 2012
    1,235
    180
    63
    Ik heb een POÄNG stoel van de Ikea. In combinatie met een voedingskussen zit het erg lekker.

16. Jomy

Jomy Niet meer actief

Ik wil ook graag een houten schommelstoel, heerlijk! Alleen nog niet de juiste gevonden ;)

17. kahlen

kahlen Bekend lid

Jul 16, 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL

Share This Page