Hoi! Ik ben nog op zoek naar een leuke lekkere stoel/bankje of love seat voor op de babykamer. Ik heb gewoon geen idee wat nou leuk is. Het moet vooral niet te groot zijn. Wat hebben jullie voor stoel of bankje op de babykamer staan? en waar heb je hem vandaan? Ik zoek inspiratie.. dus graag een foto Ben benieuwd!
Hoi Danssie, vind je het goed dat ik even meelift? Hier nog maar pril, maar al wel een beetje aan het dromen en qua stoel echt geen idee. Nog tijd zat, maar altijd fijn om vast ideeën op te doen!
Als ik er plek voor had gehad dan had ik een ektorp fauteuil gekocht in het wit. Die vind ik zo heerlijk zitten.
hier staat een rietenstoel met kussen op de kinderkamer maar die is nooit gebruikt.Seth sliep/slaapt bij ons dan voed ik wel in bed.veel lekkerder dan in een stoel
De ikea ektorp is mooi en zit heerlijk maar is duur op mp wel wat goedkoper te vinden. ik heb de ikea tullsta, Google maar dan zie je foto. Heerlijk en lekker breed dus ruimte voor je armen en kussen bij het voeden
Ektorp Tullsta wit, hebben we in zoonlief zijn kamer staan. Hele fijne stoel waar ik menig uurtje in heb doorgebracht. Eerst met de nachtvoedingen en later bij het weer in laten slapen als hij 's nachts wakker werd. Voor de nieuwe babykamer gaan we weer dezelfde aanschaffen.
ik lees ook even mee, we hebben niet zoveel ruimte als op de andere kinderkamer (daar stond een 2zitsbankje)
Leuk, bedankt voor de reacties! Graag meer Brenjomi: Wat voor bankje had je daar staan? en waar vandaan?
Ik had laatst bij de leenbakker van die kleine schommelstoelen zien staan, deze wil ik eentje en dan een grote voor mij. Ook bij de ikea had ik een kleine en grote stoel gezien. Zal morgen wel ff een plaatje van die stoel hierop zetten.
Mijn tip is alleen; kies een stoel waarbij je op kan staan met een slapende baby in je armen! Dat lukt namelijk niet in elke stoel, soms heb je je handen nodig om op te staan. Niet handig op een babykamer
omdat het beneden wat vol werd (met een wiegje, een box (na 2mnd) een 3persoons en een 2persoonsbank hebben we die boven gezet (de 2persoons) toen we die set verkochten wilde ik toch wel een ander bankje. familie had nog een bankje staan waar ze niks mee deden dus dat was makkelijk. ik heb een stoeltje staan van ikea skruvsta. maar daar zit je niet lekker in met een voedingskussen... en als de baby iets groter is (of je bent als moeder iets mobieler dan de eerste week) wil ik er ook graag lekker in kunnen zitten (met een been onder het andere been zeg maar enz.) en dat kan bij die niet.