hoi, we krijgen een jongen! nu hebben we een turquoise muur, witte gordijnen met kleine turquoise stippeltjes.... witte meubeltjes. nu ben ik bang dat het te turquoise allemaal wordt als ik ook nog eens een turquoise dekentje neem, turquoise overtrekje voor aankleedkussen. of niet? misschien is de kleur lime er leuk bij dus een lime kleurig dekentje met een wit lakentje waar een leuk randje met turquoise, lime, rood in zit ofzo?
Ik combineer turquoise ook met groen. Moet nog even uitvogelen welke kleur groen precies, zal ook naar lime neigen. Het voordeel van die kleur is dat het het blauw wat vrolijker maakt!
wij hebben 1 muur metallic zilver,de andere muur is lime groen met zilver barok behang,en we hebben zilvergrijs vloerbedekking,en witte meubels,ik zit te denken om de accesoires in het turquoise te doen ,wij krijgen namelijk ook een jongen,anders had ik het bij lime gehouden. dus ik denk dat je best lime groen erbij kunt combineren,ik vindt het dan ook wel wat frisser uitstralen
Wij hebben turquoise met oranje, heel vrolijk en warm. Kamer is nml nog van dochter die een winterkindje was icm een koude kamer op het noorden.
Wij hebben voor onze (aanstaande) zoon een antraciet-metallic muur met turquoise en grijze/antraciete accessoires. Erg leuk al zeg ik het zelf