Hoi Ik ben bevallen Ik heb nog steeds bekken klachten En heb tijdens me zwangerschap een bloeding gehad omdat me baarmoeder Mond openstond er is toen aangegeven dat me baarmoeder onrustig was En dat ik daar naar moet laten kijken Me tijdelijke contract is gestopt bij me werkgever ondat ik zwanger was en al in de ziektewet zat is hey niet verlengt Hoe meld ik me ziek bij UWV wand werken kan ik nog niet
Goedemorgen Angelique, Als je na het zwangerschaps- en bevallingsverlof nog niet in staat bent om te werken, moet je je ziek melden. Dat doe je op de eerste dag na het verlof via UWV Telefoon (0900-9294). Dit staat ook in de beslissing op je verlof aanvraag, die je kunt teruglezen op Mijn UWV. Je krijgt dan na het verlof eerst een Ziektewet-uitkering. Heb je op het moment dat je weer beter bent nog geen andere baan gevonden? Dan kun je vanaf dat moment alsnog een WW-uitkering aanvragen. Actuele informatie over de ziek zijn na het bevallingsverlof vind je hier. Ik wens je sterkte met je gezondheid. Met vriendelijke groet, Robert UWV Webcare Team