Zal zo mijn bak even opmeten....Maar hij is niet heel klein. En zoooo handig want je kunt de wagenbak inklappen tot een klein koffertje. Wij hebben niet een mega groot huis en dan neemt hij niet zoveel plaats in...Ga ff meten voor je....
Hey Pina heb hem even opgemeten voor je.... lengte: ongeveer 70/75 cm (maat binnenbak) breedte: ongeveer 32/35 cm (maat binnenbak)
lief dank je! (haha jij hebt echt de tijd om dit soort dingen te doen ! wel fijn xx zie je zo wel in ons topic
Wij hebben de Mutsy Transporter en ook de duwstang kan omhoog. Mijn vriend is 1.90 en ik ben 1.63 en zo kunnen we er allebei goed achter lopen
Wij hebben de Teutonia Lambda. Dit model is helemaal aangepast voor lange mensen, maar kleinere mensen lopen er ook goed achter, omdat de duwstang heel ruim verstelbaar is. (wij zijn beide lang nl, 1.84 en 2.04, maar mijn moeder van 1.69 loopt er ook goed achter) Teutonia is hier niet zo bekend, maar het is zo'n mega fijne wagen. Heel makkelijk inklapbaar en de Lambda heeft een ingebouwde adapter voor een autostoeltje.
probleem hadden wij ook,daarom gekozen voor bugaboo cameleon, echt super (bij testen voor we hem bestelde) nog geen praktijk ervaring
Heb vandaag de Mutsy gezien/geprobeerd. die duwstang kan enorm ver omhoog. super!! mooie kar. houden we zeker als optie.
Ja, hoog kan die he!! wij vinden hem ook super. Zo ga je ook niet gauw krom lopen en hoef je niet zo ver te bukken als je de kleine uit de bak wilt halen. Succes met het uitzoeken van een kinderwagen. Leuk trouwens om te doen, of niet!!!
wij hebben ook een teutonia. de spirit s6 geloof ik. echt ideaal. wij zijn beiden dan maar klein,maar de duwstang kan inderdaad heel ruim versteld worden. als het op de hoogste stand staat is het voor ons weer helemaal geen gezicht om erachter te lopen. we hebben ook een veel ouder model teutonia gehad,maar gezien de duwstang was die precies hetzelfde. alleen de vorm is anders
Hier de Quinny Buzz. Gaat ook prima. Mijn man is ook bijna 2m en ik 1.63m. Trouwens de echte uitdaging komt over een paar maanden, want ga maar is op zoek naar een buggy
Hier ook de mutsy 4-rider single spoke. Mijn vriend is 2.03 en ik 1.73 en hij is perfect. De bugaboo wordt inderdaad ook vaak aangeraden en ik vind hem ook wel mooi, maar inderdaad geen gezicht bij mijn vriend en niet zo goed voor zijn rug om zijn kind eruit te halen. Enige nadeel van deze mutsy vind ik dat de bak niet zo groot is. Ik heb ook een groot kind en na een maand of 4 begon het al een beetje krap te worden. Na 5 maanden hebben we de wandelwageninzet gebruikt. Misschien kan je in de winkel (meetlint mee!) even de grootte van die bakken vergelijken?
hey lindangel, dat was me ook op gevallen. tja, mischien kun je niet alleen maar voordelen hebben. kleine bak = 1 nadeel.l maar ik zal zeker meetlint mee nemen. bedankt voor de tip.
Ja, uiteindelijk vind ik dit nog steeds de beste keuze hoor. Inderdaad, je kan niet alleen maar voordelen hebben!