Hoogtepunten: - Geboorte van Chloé - Huis gekocht met m'n lover - Goede baan gevonden - Studie communicatie wetenschappen bijna afgerond Dieptepunten: - Kilootjes van de zwangerschap erbij gekregen die ik er graag af wil hebben.. verder helemaal niets! Een gezegend jaar! Heerlijk...
Hoogtepunt: De geboorte van mijn zoontje Bram op 7 juni. Dieptepunt: Het overlijden van mijn vader op 11 december.
hoogtepunten - nieuw huisje - vakantie naar mallorca - gestopt met de pil dieptepunt - ziekenhuisopname opa
Hoogtepunten: - éindelijk financieel alles helemaal op de rails (eind 2005/1e helft 2006 was nogal moeilijk wat dat betreft) - Heerlijk weekje weg eind januari, om te vieren dat we 8 jaar bij elkaar waren. - Geregistreerd partnerschap aangegaan. Was een fantastische dag! - Zwanger! - M'n jaarcontract is omgezet in een contract voor onbepaalde tijd (was geen verrassing, maar evengoed erg prettig) Dieptepunten: - Problemen met m'n moeder, omdat zij weigert in haar eigen huis buiten te roken. Afgezien van dat ene puntje heb ik dit jaar gewoon echt niet te klagen gehad. Ik zou misschien (als ik dan écht iets zou moeten verzinnen) nog iets kunnen roepen als 'geen zomervakantie gehad' ofzo, maar daar ben ik helemaal zelf bij geweest, dus dat kan ik moeilijk een dieptepunt noemen!
Hoogtepunten 2007; Onze verloving Ons nieuwe huis Mijn ex eindelijk veroordeeld wegens stalking Dieptepunten 2007; Overlijden schoonmoeder in januari Burnout van mijn partner Schoonvader wil vanaf januari geen contact meer 2 x iui en 1 x icsi mislukt
Hoogtepunten - na 3 jaar is onze zoon eindelijk geboren! - vast contract gekregen - man een nieuwe leuke baan gekregen - schoonzus zwanger Dieptepunten - nicht miskraam - zus miskraam - moeder in het ziekenhuis gelegen + geopereerd - overlijden oom - ontzettend moeizame bevalling gehad
Hoogtepunten 2007: * Vakantie met mijn vriend! * positieve zwangerschapstest! * Zwangerschap! * Geboorte van mijn zoon Xavièr! * Nieuw huissie Dieptepunten 2007: * Heftige ruzie met mijn vriend, relatie was bijna verbroken. * Ruim 20 kilo aangekomen en nog lang niet alles kwijt. Verder ben ik heel tevreden over dit afgelopen jaar! Ik zal het jaar 2007 nooit vergeten! 2007 staat helemaal in het teken van de zwangerschap en geboorte van mijn prachtige zoon Xavièr! En in het aankomende jaar 2008 ga ik ontzettend veel van hem genieten! En proberen mijn vriend en ik gelukkiger dan ooit te worden! Gelukkig gaat het met ons al een stuk beter de goede kant op! Fijne jaarwisseling allemaal!!
hoogtepunten: - 2 maand na het stoppen met de pil al zwanger geraakt. - nieuwe woning toegewezen gekregen - vriend vaste aanstelling gekregen - hondje gekocht - nieuw werk gevonden met genoeg tijd over voor een studie erbij dieptepunten: - depressie die me zowat mn relatie heeft gekost - na heel wat gezeur en gezeik gestopt bij mn vorige baas. - flink wat ruzies met "vrienden" - opa in het ziekenhuis na een vermoedelijke TIA. - oma steeds verder achteruit dankzij alzheimer
Hoogtepunt: Zwanger(posi test op 08-01-07) Heel erg gelukkig in relatie Geboorte van mn petekindje WEER Zwanger Dieptepunt: Overlijden van Merel* Miskraam Contact met mn broer is een stuk minder En voor nu,hartstikke gelukkig dat we weer zwanger zijn en heel erg gelukkig saampjes!
Hoogtepunten: - Binnen 2 maanden zwanger na het stoppen met de pil - onze bruiloft - onze fantastische huwelijksreis naar Mexico - man heeft een nieuwe baan waar ie veel blijer mee is én meer verdient - lieve vriendinnetjes Dieptepunten: - miskraam/ curettage - goede vrienden hebben het huis gekocht die wij op het oog hadden - ander werk gaan doen waar mijn hart niet ligt - nasleep van de curettage waardoor ik niet opnieuw zwanger kon worden - het onbegrip in mijn omgeving na mijn miskraam
Hoogtepunten: - de komst van een nieuwe pup franse bulldog genaamd Maggie, ze is nu 4 maanden. - het positieve nieuws dat we een prachtige woning hebben toegewezen gekregen in dedemsvaart. - dat ik zwanger ben van ons 2de kindje. - ben nu eindelijk officieel afgekeurd dit jaar wegens mijn ziekte en krijg netjes een stabiel inkomen. Dieptepunten: - het overlijden in april dit jaar van onze trouwe hond en jarenlange kameraad Murphy een bullterriër hij had kanker en was net 11 jaar. - veel op en neer reizen naar het ziekenhuis wegens mijn ziekte, neuroloog, fysiotherapie, oogarts en de revalidatiearts. Meer kan ik eigenlijk niet bedenken
hoogtepunten 1e verjaardag van tamer Opleiding begonnen begonnen met werken na 5 jaar weer naar mijn familie geweest in turkiye dieptepunten geen kilo´s afgevallen verder heb ik geen diepte punten.
Hoogtepunten: Onze relatie ging beter en beter in september, ik bleek zwanger te zijn! Onze lening goedgekeurd en bouwvergunning eindelijk in orde zodat we in 2008 kunnen verbouwen! Dieptepunten: Overlijdens in december, mijn ouders uit elkaar in oktober
hoogtepunten *vakantie met mijn vriend *samenwonen *verhuizen (ja in die volgorde! hihi nog ff met 37 wkn zwanger zijn verhuizen) *geboorte van Maricha Joah *opnieuw zwanger geraakt dieptepunten *'t vedriet wat mijn vriend heeft om zijn zoontje (heeft 'm bijna 1 jr niet mogen zien) *alle bedreigingen aan ons adres om het bovenstaande *vermoeidheid aan het einde zwangerschap/verhuizing *kat v/d buren die 2 dgn voor me bevalling heel de babykamer overhoop haalde
Hoogtepunten *een gezond jaar achter de rug *Vakantie naar Vietnam *besloten om een kleine te gaan maken (althans proberen) *ontslag laten krijgen *eindelijk een baan met een fatsoenlijke baas dieptepunten *een hoop gezeik bij mijn oude baas *......
Hoogtepunten: -getrouwd in februari -Siem geboren! -zusje afgestudeerd (na vele moeizame jaren) -zwanger zijn in het algemeen -veel zwanger vriendinnen om me heen (gezellig, al die buiken) Dieptepunten: -veel bloedingen in januari -moeizame terugkeer op het werk (helft werk gewoon niet gedaan) -vriendin heeft miskraam gehad
Hoogtepunten: * een paar per week * Geboorte Merel * 1 jaar getrouwd Dieptepunten: * veel pijn na bevalling (nog onderzoek lopend) * vader die nu in ziekenhuis ligt te vechten voor zijn leven
Hoogtepunten: - Geboorte van mijn petekind Koen - Zwanger na 2e IUI - Heerlijke vakanties naar Parijs en Center Parcs - Gelukkig zijn met de kleine dingen in het leven - Ons huisje verder afgemaakt Dieptepunten: - Buitenbaarmoederlijke zwangerschap en nasleep - Onduidelijkheid of we ooit nog zwanger zullen mogen zijn - Tot de conclusie komen dat veel zogenaamde vrienden geen vrienden zijn als het erop aan komt Ik hoop op een vruchtbaar 2008! Groetjes, Josien
Hoogtepunten: * Verhuisd naar een hele leuke kindvriendelijke wijk voordat Joris geboren werd * Geboorte Joris * Nieuwe auto * Ouders 25 jaar getrouwd en nog steeds verliefd en gelukkig samen * Doop van Joris, zijn 1e sinterklaasfeest, zijn 1e kerst Dieptepunten: * Moeizame eerste weken met Joris, veel huilen, inbakerperiode wat soms heel moeilijk was * 2 weken na de bevalling ziek geworden, na 8 maanden eindelijk duidelijk geworden dat ik de ziekte van Crohn heb * een plotselinge ziekenhuisopname door een opvlamming van de ziekte van 7 nachten, waarvan de doop van Joris ook in die 7 nachten viel, maar ik gelukkig op "verlof" een dagje naar huis mocht om zijn doop te vieren (met infuus nog aan de arm ) * veel afgevallen door de ziekte en nog heel moeizaam bijkomen...
Hoogtepunten: * 1 jaar getrouwd. * Minder werken en meer verdienen. * Onze vakantie naar Noorwegen. * De komst van onze labradorpup. Dieptepunten: * Weer veel teleurstellingen omtrent het zwanger worden. * Na veel lijnpogingen nog steeds niet op mijn streefgewicht. * Onze k(r)ampeervakantie op Vlieland! * Vriendin kwijt geraakt door onze miskraam.