Hoogtepunten: Dat ik mijn jongen tot een man zie uitgroeien Dat ik besef dat ik met de grappigste meest gevatte man van de wereld ben. Nieuwe baan aangeboden gekregen. Dat we eindelijk weten waarom het niet lukt met zwanger worden. Vakantie naar Marokko Doorbraak van mijn broer Dat mijn pap uitslag weer goed was na een jaar in spanning Dat ik na jarenlang geen school, weer studeer en mooie cijfers haal Dieptepunten: Ziekte van mijn andere broertje Dat spontaan zwanger worden er niet inzit. Dat het onzettend lang heeft geduurd voor men tot die conclusie kwam Dat mijn werk uitputtend en energie-slurpend is en het reizen ernaar toe tegenvalt. Maar over het algemeen een juiste balans van alles!
Hoogtepunten: * Mijn zwangerschap * De bevalling op zich (ik vond het een geweldige ervaring) * De geboorte van Tessa * Het genieten van Tessa en mijn vriend Dieptepunt: * mijn onzekerheden en eeuwige gepieker daarover
Hoogtepunten: * mijn trouwdag * de huwelijksreis * mijn zus zwanger * zomervakantie naar Griekenland Dieptepunt * nieuwe baan is niet doorgegaan
hoogtepunten Geboorte nichtje top vakantie op de noordkaap we zijn gezond start mmm, had toch gelijk! dieptepunten PCO diagnose en start mmm
Hoogtepunten: 1. 10 jaar samen met mijn vriend. 2. zwanger (onverwacht) Dieptepunten: 1. Ziekte en overlijden van mijn schoonvader tijdens het begin van mijn zwangerschap.
Hoogtepunten: - Na 2 jaar studeren, diploma gehaald - Tante geworden - Me oudste zus zwanger ( weer tante worden) - Aangenomen voor me nieuwe baan ( begin 1 feb 2008) Dieptepunten: - 2 miskramen - Ruzie met me middelste zus omtrent kinderwens
Hoogtepunten : Contract gekregen van me werk : nog steeds samen met me vriend : het ietsjes beter gaat met me moeder : het veel beter gaat met mezelf : 8 januari stoppen met de prikpil Dieptepunten : na de prikpil wel weer aan de pil : me lieve kat met een elleboogblesure : me moeder in het ziekenhuis ( nu gaat het beter) : vriendin kwijt geraakt door een rare groep tokio hotel
Hoogtepunten: - ZWANGER! - vaste uren op de BSO - publicaties in t scrapbook magazine - nog steeds erg gelukkig met mn schatje :-D - mn family! Dieptepunten: - Oma overleden - mn ouders (geen verder commentaar )
Hoogtepunten: - geboorte van Jelte - nieuwe baan - borstvoeding - aanbouw woonkamer Dieptepunten: - ruggenprik voor de KS - ruzie schoonmoeder
hoogtepunten *Zwanger van ons 3e wondertje *Zus voor de 2e keer getrouwd, en was een super dag *Andere zus bevallen van haar 2e kindje...weer tante geworden dus! * Mijn vriend mag eindelijk de VAPRO-A opleiding gaan doen via het werk en mss op korte termijn dus vast contract * 10 jaar samen met mijn vriend! *Vriend is eindelijk begonnen met zijn rijbewijs *Geboorte van Yaeda Dieptepunten *Bij mij oudste is mei/juni 2007 vastgesteld dat hij ADHD/ODD heeft *moeizame bevalling
Hoogte punten: * zwangerschap * onze mooie zoon Quinn * Zo trots ben op mn mannetje * Gelukkig ben met wat ik heb Dieptepunten: * met 15 weken al thuis zitten ivm mijn rug * bevalling is me zwaar gevallen * in de steek gelaten door vrienden en familie
Hoogtepunten: * geboorte Noa * band met zusje en ouders hechter geworden * geboorte zoon van vriendin * geboorte dochter bevriende buurtjes * mezelf weer een beetje terug heb gevonden * samen met mijn vriend nog van Noa heb mogen genieten Dieptepunten: * overlijden van mijn vriend * verlies van baan * opa ziek * oom kanker
Hoogtepunten******** Samenwonen Huis gekocht Nieuwe baan vriend Zwanger worden en Bevallen Borstvoeding Zwanger zijn. Dieptepunten***** Bekkenpijn Weer werken bah bah bah
Hoogtepunten: -Ons gezin en dat we gezond zijn maar vooral gelukkig met elkaar. Dieptepunten -Ontslagtoezegging van mn man z'n werk -Mn man een auto ongeluk heeft gehad en de auto total los is -Miskraam op onze trouwdag Kortom 2007 was niet ons jaar Ik hoop dat 2008 beter word.
Hoogtepunten: Ik hoop dat ik tot 5 kom - mijn oudste slaagt voor zijn examen - vinny doet het zo goed, ik ben trots op dat mannetje - dat ik een hele belangrijke beslissing heb genomen - dat ik weer contact krijg met oude bekenden - dat ik mijn oudste 2 kinderen weer veel zie Dieptepunten - dat ik in juli met vinny het huis uit ben gevlucht - dat ik tot nu toe nog steeds bij de vrouwenopvang woon - dat ik nu alleenstaande moeder weer ben - dat ik door alles mijn vader niet meer (wil) zien - dat deze relatie fout gelopen is Toch haal ik er ook wel positieve dingen uit, en al is het nu moeilijk, ik wens jullie allemaal een goed 2008 toe. groetjes jose
Hoogtepunten - zwangerschap - bevalling van Keenan - verhuizen naar een ruime eengezinswoning - verkoop van ons oude huis - promotie gemaakt op mijn werk Dieptepunten dat is er maar ééntje, en dat is een recente gebeurtenis. De collega van mijn man is donderdag 20 december om het leven gekomen bij het verkeersongeval met de damwand bij de IJ-tunnel in Amsterdam. Wij hebben dus een enorm verdrietige kerst gehad. Aan de ene kant ben ik ontzettend opgelucht omdat mijn man voor deze ene keer NIET met hem aan het werk was, maar aan de andere kant ook enorm kwaad en verdrietig.................
hallo allemaal hoogtepunten * onze dochter johwenna geboren is 16 mei 2007 * dat johwenna helemaal gezond is * ik wordt 2x tante * en misschien ben ik zwanger geraakt, in de laatste 2 weken van 2007 * hopen dat 2008 gewoon beter wordt dieptepunten * ons zoontje johfaany die overleden is 1 jaar geworden * me vriend die 3 maanden vast heeft gezeten, in de laatste 3 maanden van de zwangerschap * het was een moeilijk jaar het viel me allemaal zwaar * sommige dingen van 2007 maar vergeten [/b]
Hallo meiden! Hoogtepunten: * Fantastische reis naar Las Vegas met men Liefje * 8 jaar samen met men Liefje * Ten huwelijk gevraagd in Las Vegas * Gestopt met de pil sinds Las Vegas * Nieuwe auto * Het terug samenkomen van men ouders * 25j huwelijk gevierd ouders * De eerst stapjes van men nichtje zien zetten * Komst van een 2de katje "Polleke" Dieptepunten: * Breuk tussen men ouders (ongeveer 4 mnd) * Geen karakter hebben om af te vallen * Het sterven van men katje "Jeanke", het was zo een lieveke... * Dat men papa nog steeds in Brussel blijft (hij komt gelukkig wel een paar keer naar ons en blijft ook terug slapen bij mama als hij kan (als hij niet moet werken)) * Dat mijn zusje zich niet zo goed in haar vel voelde
Hallo allemaal, Dieptepunt: Mijn schoonmams bijna kwijtgeraakt aan een slopende leverziekte Mijn man zijn baan kwijt Mijn vader die erg veel last van zijn knie heef tondaks een operatie Mijn schoonmams die als gevolg van de operatie een verzakking in haar rug heeft opgelopen Mijn schoonzus die 2 miskramen heeft gehad Hoogtepunt: Het samen gaan wonen met mijn man Geboorte van mijn neefje Het trouwen met mijn man Dat schoonmams toch de hele dag op de bruiloft is geweest De komst van een ander neefje Mijn 2 katers die ik heb gekregen De komst van mijn computergestuurde naaimachine En dat ik een nog betere band met mijn familie, schoonfamilie en vrienden heb gekregen En natuurlijk de levertransplantatie van schoonmams! Liefs, Sewgirl