Hoogte en dieptepunten van marktplaats

Discussie in 'De lounge' gestart door Tjilpje, 8 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Hoogtepunten:
    De extra dingen die we er wel eens bij hebben gekregen!

Dieptepunten:
    Opgelicht op mp ging om een ps3 game.
    Adverteerder reageerde niet meer en de game was niet aangekomen.
    Naderhand kregen we bericht van mp wegens veiligheidsredenen hebben we besloten om het account van deze gebruiker te blokkeren.
    Maar helaas was het kwaad al geschied toen.

2. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    ik heb afgelopen week een boekenkast op de kop getikt voor 15 euro!!
    even en leuk verfje en ik heb precies wat ik wilde hebben.

heb ook een keer een doos vol met spelletjes op de op getikt voor 50euro zat echt bomvol en alles heel netjes verpakt.

en een keer een salopett van mim pi besteld bleken er gaatjes bij de knie te zitten. heb de helft van mn geld terug gekregen van de verkoper en heb hem nog kunnen maken.

wat ik vooral irritant vind is de onzin biedingen. we hebben onze kinderwagen erop gehad hadden we nieuw gekocht voor 900 euro en wouden er nog 400 voor hebben ding was anderhalf jaar, ben gewoon gestalkt doo rmensen die hem wouden hebben voor max 200 euro. heb op en gegeven momen gezegd dat als ze max 200 euro wilden uitgeven ze naar een kinderwagen moesten kijken binnen hun budget en niet naar wat ze mooi vonden :)

heb hem wel verkocht nog voor mijn prijs

3. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Hier echt 2 positieve ervaringen gister en vandaag heerlijk!!
    Een duobuggy van een half jaar oud voor 40 euro, we moeten hem no halen, maar verwacht geen problemen, voor de rest kosten ze nieuw rond 149 en op mp rond de 100 in mijn omgeving en dat is op dit moment te duur dus echt ontzettend blij. En de tweede een maxicosi incl voetenzak, verkleiner en nieuwe badstofhoes voor 12 euro mist alleen een zonneschermpje! En ze kwam hem nog brengen ook!! Zo lief :D daar word ik echt blij van!

4. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Wel leuk om te lezen allemaal. Vooral de hoogtepunten natuurlijk. Als ik dat zo lees kan ik de volgende keer ook wel wat meer moeite doen om spulletjes mooi te verpakken etc. Vind het ook wel leuk om mensen een MP-hoogtepuntje te bezorgen :)

5. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Vandaag een hoogtepunt

ik ging een kledingpakketje ophalen... wat broekjes en shirtjes..
    Uiteindelijk twee zakken vol.. met echt veel merk kleding veel nog met kaartjes eraan... feetje,noppies,mexx en ook nog s&d le chic en tommy hillfiger.. echt super veel voor 15 euro!!!

6. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik heb heel vaak extraatjes meegegeven aan anderen. Geeft mij een goed gevoel.

Hoogtepunt: Bij onze eerste een leuke babykamer gezien stond er net op en toen geboden 200 euro. Mensen gingen meteen akkoord. Maar vlak daarna hadden echt heel veel mensen erop geboden en zelfs gebeld tot zeker 500 euro geboden op dat kamertje. Ik dacht daar gaat mijn kamertje. Maar die vrouw zei nee ik heb het beloofd jij was de eerste. Wij komen daar. Krijgen wij niet alleen de babykamer mee maar ook badje met standaard en nog veel meer leuke dingen mee voor op de babykamer en toevallig de kleuren die ik wilde gebruiken was echt zo lief!!

Laatst echt zo iets aparts mee gemaakt.
    Ik heb in 2011 bij LOI een studie gedaan in Scheikunde op Havo niveau. Was voor een deelcertificaat. Vorig jaar in sept. had ik via mp echt een mooie blousje van Tommy Hilfiger gekocht voor 7,50-, in totaal. Maar duurde al lang voor ik het binnen kreeg en verkoopster zei dat ze het had opgestuurd. Ik nog even wachtten (was ondertussen al 1,5 week verder) en net toen ik op het punt stond om verkoopster te mailen waar het pakketje bleef belde LOI mij ineens op terwijl ik daar toen al heel lang mee klaar was. Dacht huh? Kreeg ik de vraag of ik iemand ken die N.athan heet. Ik van ja dat is mijn zoontje. En toen vroegen ze of hij maat 86 draagt. Ik weer van ja, maar was echt verbaasd hoe konden zij nu weten dat mijn zoontje zo heet want ze zeiden zelfs de achternaam ed! Ja vertelden ze, wij hebben een pakketje gekregen met zijn naam erop naar ons geadresseerd. Ze hadden in hun bestandenlijst gekeken of er iemand toevallig bij hun een studie volgde en een kind had met deze naam. Ze hadden iemand uit Maastricht al gebeld maar die kon het niet zijn. En toen ze vertelden wat er in het pakketje zat wist ik al genoeg haha. Ze zeiden al, dat als ze de persoon van het blousje niet konden bereiken het naar een collega zou gaan die zou er erg blij mee zijn. Uiteindelijk is het pakketje toch naar mij gekomen. LOI heeft het gratis naar mij verzonden! De verkoopster had het naar hun adres gestuurd ipv de mijne. Had mijn mails echt toen nog eens duidelijk na gekeken maar stond toch echt mijn thuisadres in. Snap tot heden nog steeds niet hoe het daar is gekomen en dat ze wisten dat het iemand uit Limburg moest zijn?? Want mijn achternaam is niet hetzelfde als de achternaam van mijn zoontje en verder stond er op het pakketje geen gegevens van mij (adres, postcode enz.. alleen naam van zoontje :()

7. dekilene

dekilene Niet meer actief

vandaag: little people garage opgehaald me vriend dan en een loopauto!
    hahaha stuur ik me vriend op weg belt hij bij een ander aan, heb ik het verkeerde huisnummer doorgegeven oepsss....

8. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    @veronique86

Weird! Echt bizar dan :)
    Heb je niet meer aan de verkoopster gevraagd?

9. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Nee dat niet stom eigenlijk want vraag me nog steeds af hoe dat zo is kunnen lopen :( In ieder geval was het het blousje dat ik gekocht had en blij dat ik het toch heb ontvangen via een omweg. In 6 jaar tijd zoiets nog nooit meegemaakt.

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Geen leuke verhalen, maar gister wel een leuke bouncing pooh van kiddyland kunnen ophalen voor 10,-, echt in nieuwstaat, blij!

maar ook wel eens 3 nieuwe (ahum) broeken met kaartjes eraan gekocht voor mezelf... krijg het pakket
    broeken versleten, en kaartjes met een touwtje zelf eraan gemaakt :x nummer wat bij de advertentie stond bleek geen geldig tel nummer en persoon op achternaam en woonplaats niet te vinden.
    natuurlijk geen reactie meer op mails.
    baalde heel erg

11. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

Haha ja idd;)

12. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb nog niet alles gelezen maar ga ik zeker doen. Hier een aantal ervaringen..

En slechte ervaring : Gloednieuwe bjorn borg boxersshorts besteld voor mezelf... Zaten in de verpakking.. Krijg ik ze thuis gestuurd.. helemaal bij.. wat blijkt.. is het neppe zooi.. Natuurlijk ook gemaild en gezegd dat ik mijn geld terug wilde en anders aangifte ging doen, maar je trekt toch aan het korste eind. Hoeveel ik kwijt was weet ik niet meer.

Verder had ik ook nog een leuke blazer van z8 gezien. Overeen gekomen dat ik hem voor 7,50 mocht hebben exclusief verzendkosten.. Na 2 dagen niks gehoord.. bellen we erheen.. heeft ze hem al verkocht. Er werd natuurlijk na haar mailtje veel meer geboden.. maar goed..

Ook een z8 shirtje gekocht voor 4,64 ( dit is inclusief verzendkosten dus eigenlijk voor 2,50 ) Dan denk je.. dat kan niks zijn. Zie ik dat er eigenlijk nog een strik met hartjes knoop bij hoort te zitten. Ik denk meteen.. ja hallo.. daarom is hij zo goedkoop. Dus ik mail de verkoopster en zeg dat ik het jammer vind dat ze er niet bij zet dat hij niet compleet is. Ik kreeg meteen een mail terug met dat het niet haar bedoeling was en dat ze het echt niet wist.. anders had ze dat er wel neer gezet. Ze vroeg hoe de strik eruit ziet dus heb haar terug gemaild.. ze is zelfs foto's na gaan zoeken over welke strik het moest zijn.. ze mailde terug dat ze dacht dat ze hem in een doos had gevonden.. en ze zou hem erbij doen. En ja hoor :) Daar kreeg ik het truitje met strik. Shirtje ziet er nog super uit! En dat voor zo weinig geld.

Deel Deze Pagina