zijn er misschien mensen die ook een angelsound hebben gekocht en niets hoorden..? hij doet het wel maar kan geen hartslagje vinden... maak me zo'n zorgen...
waar zoek je precies? je moet ergens (ongeveer 5 cm) zoeken onder je navel. ik duwde er dan een beetje mee op mn baarmoeder. ik nam er wel de tijd voor, ongeveer 5 minuten zoeken in het begin maar ook wel eens 10 minuten. soms hoorde ik mijn eigen hartslag vaker door de angelsound. tip gebruik olie dan wordt het geluid beter geleid. succes en maak je niet te snel zorgen, het is nog een kleintje dus hij kan zich makkelijk verstoppen.
ik lig plat,heb er geen gel bij gekregen(schijnt niet perse te hoeven) en ben aardige tijd bezig geweest om stukje voor stukje over mijn buik heen te gaan
bedankt voor de tip,maakt het niet uit wat voor olie? jah schiet gelijk in de stress,4 weken geleden bij verloskundige geweest maar omdat ik niets voelde en in het begin af en toe wel iets heb ik deze angelsound aangeschaft.. ik ga het nog maar is proberen
baby olie maakt niet uit moet er wel bij zeggen dat ik hem toch maar niet gehaald had om dit soort dingen te vermijden
oohh meiden bedankt ik ben net gaan liggen,heb me buik goed ingesmeert en de dondersteen gelijk al gevonden,heeeel laag onder de navel.. zo gerustellend
Wat fijn dat je het hartslagje alsnog hebt kunnen vinden! Ik heb bij mijn vorige zwangerschap ook die AngelSound aangeschaft, maar ik vind het werkelijk een pokkeding! Vind ook niet dat die het goed doet. Heb hem dus na 2 keer ergens in een hoekje gegooit Heb toen een belly talk doppler gehuurd, en die doet het als een trein! Voordeel daar van is, dat je ook geen koptelefoon nodig bent dus je kunt lekker samen met je partner luisteren http://www.bellytalk.nl/display.html
dit snap ik niet,zij is 17weken en moet onder de navel zoeken? ik ben 15 weken en zoek nog zowat bij schaambot groot verschil
Volgens mij komt de kleine met 17 wk idd niet tot aan je navel, maar zit het nog veel lager. (Ik zeg zelf altijd: Dit soort spul fijn in de winkel laten leggen, en gewoon op controles gaan bij een deskundige, dat scheelt een hele berg onnodige stress)
Met 17 weken zit je kindje net onder je navel.. ben toevallig net bij de vk geweest en bij mij zit ie ook net onder de navel Dit is voor mij idd ook een reden om zo'n ding niet in huis te halen.. zou helemaal raar worden als ik het hartje niet zou horen
ik heb ook een angelound en hoor bijna altijd het hartje wel maar alleen nog niet bij mijn navel hoor ik hoor hem alleen als ik heel laag luister vlak bon mijn schaambeen... ik heb ook nog helemaal geen buik enzo mijn kindje is dan toch niet veel te klein?
ik heb gister samen met mijn vriend leuk zitten luisteren naar het hartje van ons kindje.. ik begon onder de navel(zo'n 5cm)eronder en kon zo'n goed geluid opvangen. het zit echt vanaf het schaambeen tot iets onder me navel,hoor af en toen wat heen en weer zwemmen en dat zit ie weer meer naar onder
@ Karola 24. Ik hoor het hartje ook alleen maar net boven me schaambeen terwijl ik toch al 19 weken ver ben! Volgens mij hoef je je geen zorgen te maken.
en daar waarschuwde mijn verloskundige me nou juist voor. Dat als mensen niks zouden horen ze zich zorgen gaan maken terwijl dat helemaal niks zeg. De baby kan net zo liggen dat het moeilijk te vinden is. je kan ook te vroeg luisteren. Mijn vk zei ook dat het schadelijk ka zijn dus ik heb hem niet aangeschaft. Bij de vk zal je het hartje horen meis. Maak je geen zorgen er hoeft echt niks aan de hand te zijn.