Hoi meiden, Maandag moet ik mijn baas gaan vertellen dat ik zwanger ben.. En let vooral goed op het woordje.. MOET ik ben dan 9 weken en 5 dagen zwanger, maar ik trek het gewoon niet meer. Ben zo moe, misselijk, maagzuur. Ook al 4 dagen in het ziekenhuis gelegen met 6 weken zwangerschap. En nu wil ik dus gedeeltelijk in de ziektewet op aanraden van mijn Gyn. Ongeveer voor 35% dus elke dag om 1 uur naar huis. Oef en nu ben ik bang, leuk zal hij het vast niet vinden, maar hij krijgt het 100% vergoedt.. Ga maandag met lood in mijn schoenen naar het werk dat weet ik zeker! Verder ga ik wel vragen dat hij het nog geheim houdt tegenover de andere vestigingen, want ik ben er nog niet aan toe om het aan de grote klok te gaan hangen. Hoe zouden jullie het vertellen? HOi ik ben zwanger en ik ga gedeeltelijk de ziektewet in Moi is nogal een watje, en ik werk samen met mijn baas... Mmm..
Hoi Hoi, Ik herken je gevoel wel hoor,...Hier ook enorm er tegenop gezien om mijn baas te vertellen. Dat kwam ook doordat ik dus al een tijdje in de ziektewet zat wegens andere redenen en ik bang was dat ze het op de zwangerschap zouden gooien..wat er totaal niets mee te maken zou hebben. Gelukkig reageerde ze heel erg positief. Ik zou als ik jou was gewoon naar hem toe gaan en aangeven dat je even iets met hem wil bespreken. Zeg hem als eerste dat je zwanger bent, maar dat het op het moment niet zo goed gaat met jou en dat je minder moet gaan werken van de gyn. Hij zal toch naar het advies van de gyn moeten luisteren. Evt kan hij je doorsturen naar de bedrijfsarts en hier geef je ook hetzelfde aan..Uiteindelijk gaat een gyn over jou gezondheid en die van je kindje dus zullen ze daar ook naar moeten luisteren. Ik denk dat het uiteindelijk wel mee zal vallen... maar ik herken je gevoel want ik ben daarin ook zo'n watje .. Laat je even weten hoe het gegaan is?
Ja inderdaad.. nu nog moed verzamelen. Maar ik ben er gewoon echt aan toe. Voor mijn man is het nu gewoon zielig. Ik kom rond 5e thuis en dan slaap ik bijna gelijk. Heb rust nodig!